// پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

بازی Everybody's Gone to the Rapture قابلیت دویدن هم دارد

طبق جدیدترین بیانیه تیم سازنده، به نظر می‌رسد که شما در بازی Everybody's Gone to the Rapture قابلیت دویدن را هم دارید. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

پس از عرضه‌ی جدیدترین بازی استودیوی چاینیز رووم بسیاری از منتقدین و بازیکنان بخاطر سرعت حرکت آهسته‌ی شخصیت اصلی ناراضی بودند. حال با گذشت چند روز از عرضه‌ی بازی تیم سازنده اعلام کرده است که شما می‌توانید با نگه داشتن دکمه‌ی R2 در بازی برای چند ثانیه با سرعت بیشتری حرکت کنید.

دن پیچبک یکی از اعضای استودیوی چاینیز رووم با ارسال پستی در وب‌سایت رسمی تیم سازنده تحت عنوان «مقداری مشکل هنگام فرود» سعی داشت تا توضیح دهد که چرا این اتفاق افتاده است.

طبق صحبت‌های او چند هفته قبل از اینکه مراحل ساخت بازی به پایان برسد در بازی قابلیت دویدن خودکار وجود داشت بر این مبنا که اگر شما به راه رفتن خود برای مدت کوتاهی ادامه می‌دادید کم کم سرعت حرکت شخصیت اصلی بیشتر و بیشتر می‌شد. پیچبک در ادامه توضیح داد:

مشکل اصلی این قابلیت از جایی شروع شد که وقتی برخی از بازیکنان برای آزمایش بازی به استودیو آمدند این را می‌خواستند که خودشان بتوانند به صورت دستی قابلیت دویدن شخصیت اصلی را فعال کنند. بنا بر این با کمک استودیوی سانتا مونیکا ما دقیقه‌ی نود تصمیم نهایی را گرفتیم. قابلیت دویدن دستی با کمک دکمه‌ی R2  جایگزین قابلیت دویدن خودکار  شد.

حال اشتباه تیم سازنده اینجا بود که چون چنین تغییری نزدیک به مراحل پایانی ساخت به بازی اضافه شده بود تیم سازنده فراموش کرد تا نحوه‌ی دویدن را چه در مراحل آموزشی و چه در لیست وظایف دکمه‌ها در صفحه‌ی تنظیمات اضافه کند. طبق ادامه‌ی صحبت‌های پیچبک تیم سازنده حال دستور العمل این قابلیت را به بازی اضافه کرده و قصد دارد تا در بروزرسانی بعدی آن را عرضه کند. او در پایان گفت:

ما احتمالا باید این قابلیت دویدن دستی را قبل از عرضه‌ی بازی معرفی می‌کردیم اما اینطور نشد. تصمیم اشتباهی بود و عواقبش را هم در نمراتی که طی نقدها منتشر شد دیدیم. ما از همه‌ی شما که بازی را تا به الان تمام کردید و بخاطر سرعت پایین شخصیت اصلی اذیت شدید عذر خواهی می‌کنیم.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده