// پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

آغاز رای‌گیری برای بازی رایگان ماه آینده پلی‌استیشن پلاس از امروز

از روز پنجشنبه ۲۲ مرداد ماه دارندگان پلی‌استیشن 4 به لطف قابلیت «Vote to Play» قادر خواهند بود تا به بازی مورد علاقه‌ی خود برای رایگان شدن در پلی‌استیشن پلاس ماه آینده رای دهند. این قابلیت مدتی قبل رسما توسط سونی رونمایی شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

از امروز بازیکنان پلی‌استیشن 4 اجازه خواهند یافت تا به کمک قابلیت «Vote to Play» از میان بازی‌های اعلام شده توسط سونی، یکی را برای رایگان شدن در پلی‌استیشن پلاس، خدمات مبتی برای اشتراک سونی، انتخاب کنند. طبق اعلام سونی رای‌گیری از امروز پنجشنبه ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد) ساعت ۲۰:۰۰ به وقت ایران تا روز دوشنبه ۲۴ آگوست (دوم شهریور) ساعت ۲۰:۰۰ انجام شده و نتیجه‌ی نهایی بعد از پایان رای‌گیری اعلام می‌شود.

در صورتی که عضو خدمات پلی‌استیشن پلاس هستید و همچنین قصد ثبت رای خود را دارید به سادگی با کمک پلی‌استیشن 4 وارد حساب کاربری پلی‌استیشن شده و به قسمت Vote to Play در پایین بخش اعلان‌های «What's New» بروید. یا برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر از طریق بخش پلی‌استیشن پلاس در پلی‌استیشن استور اقدام کنید.

بازی‌ ای که موفق به کسب بیشترین رای شود به صورت خودکار در ماه سپتامبر وارد لیست بازی‌های رایگان خواهد شد. دو بازی دیگر نیز به صورت خودکار وارد خدمات تخفیف پلی‌استیشن پلاس می‌شوند.

همانطور که در گذشته نیز فاش شده بود سه بازی لیست رای‌گیری در ماه جاری Armello، Grow Home و Zombie Vikings هستند. دیدگاه شما در رابطه با بازی‌های پیشنهادی این ماه چیست؟ شما علاقمند به رای دادن به کدام یک از بازی‌های ذکر شده هستید؟

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده