// چهار شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۰

بلیزارد کار بر روی نسخه‌ی جدید وارکرفت را پس از استارکرفت ۲ آغاز خواهد کرد

بلیزارد در جریان برگزاری نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ اعلام کرد که پس از پایان یافتن کار روی قسمت آخر از استارکرفت ۲، تیم RTS این کمپانی کار روی وارکرفت را آغاز خواهند کرد. با زومجی همراه باشید.

تیم مورتون، تهیه کننده‌ی بازی Starcraft II: Legacy of the Void در گفتگویی با IGN در جریان برگزاری نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ تایید کرد که با وجود احتمال اضافه شدن شخصیت‌های جدید به قسمت دوم بازی استارکرفت، این تنها گزینه‌هایی نیست که تیم توسعه دهنده در اختیار دارد.

وی در این خصوص گفت:

این پایانی بر استارکرفت نیست، اما باید قسمت دوم را پایانی بر داستان کنونی با وجود شخصیت‌هایی دانست هم اکنون در بازی وجود دارند. هنوز برنامه‌ی مشخصی برای آینده ندریم، اما می‌توانم بگویم که داستان‌های زیادی در جهان وجود دارند که می‌توان به نقل آن‌ها پرداخت.

وی اضافه کرد:

ما بسیار خوشحالیم که هنوز گیمرها و دوستداران بازی در دنیای وارکرفت به دنبال محتوای RTS بیشتری هستند. زمانی که ما کار روی استارکرفت را به پایان ببریم، من فکر می‌‌کنم که وقت آن خواهد رسید تا با همفکری یکدیگر به فکر نسخه‌ی بعدی وارکرفت باشیم و برای ساخت آن از عقاید یکدیگر الهام بگیریم. ما وارکرفت، استارکرفت و هر ایده‌ای جدیدی را در نظر گرفته و از آن استقبال خواهیم کرد.

به نظر می‌رسد بلیزارد نیز در خصوص عرضه‌ی بازی RTS از سری وارکرفت مشتاق‌تر از پیش شده است. تاکنون کمپانی اعتقاد داشت که ایده‌ی این عنوان به MMO World of Warcraft تعلق دارد، اما حال به نظر می‌رسد که پس از گذشت مدت‌ها دوستداران این بازی شاهد یک RTS‌ جدید خواهند بود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده