نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

ضررِ ۶۰ میلیون دلاری کمپانی فاکس به دلیل اکران ضعیف فیلم Fantastic Four

براساس اطلاعات منتشرشده، به دلیل اکران ضعیف فیلم چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four) و برآورده نشدن انتظارات تولیدکنندگان، کمپانی فاکس، سازنده این فیلم، ممکن است با ضررِ ۶۰ میلیون دلاری مواجه شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

فیلم چهار شگفت‌انگیز که به کارگردانی جاش تِرَنک تولید شده و یک بازسازی مجدد نسبت به قسمت‌های اول به حساب می‌آید، نتوانست در هفته اول اکرانِ خود در جدول باکس‌آفیس رده نخست را به دست بیاورد.

براساس گزارشاتی که توسط هالیوود ریپوتر منتشرشده، ساخت این فیلم سوپرقهرمانی ۱۲۰ میلیون دلار خرج داشته و حدود چندین میلیون دلار هم صرف بخش تبلیغات آن شده است. این در حالی است که انتظار می‌رود این فیلم تنها به فروشی ۶۰ میلیون دلاری دست پیدا کند.

براساس نقدهای منتشرشده از فیلم چهار شگفت‌انگیز، ما با یک فیلم ضعیف طرف هستیم که حفره‌های زیادی را در داستان و صحنه‌های سینمایی حس می‌کند. جاش ترنک که کارگردانی این فیلم را برعهده داشت، اعتقاد دارد به دلیل حذف شدن صحنه نهایی فیلم توسط ناشران، مردم نتوانستند پتانسیل واقعی شگفت‌انگیزان را تماشا کنند.

همان‌طور که در جدول باکس‌آفیس این هفته مشاهده کردیم، فیلم چهار شگفت‌انگیز در هفته اول اکران خود در آمریکا و کانادا درآمدی ۲۶ میلیون دلاری را کسب کرده است.

نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده