نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۵

ویژگی‌های نسخه موبایل بازی FIFA 16

پس از این‌که EA  مهم‌ترین تغییرات صورت گرفته در نسخه کنسولی و رایانه‌های شخصی فیفا ۱۶ را اعلام کرد، این بار هم این شرکت توضیحاتی راجع به نسخه موبایل این بازی محبوب ارایه کرده است. با زومجی همراه باشید تا جزییات این بازی را روی گوشی‌های موبایل بررسی کنیم.

فیفا ۱۶ در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) برای گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل Android و iOS منتشر خواهد شد.این نسخه از بازی از گیم پلی و گرافیک کنسولی بهره خواهد برد و دانلود آن رایگان است ولی با خرید‌هایی که درون بازی صورت می‌گیرد می‌توانید به تمام امکانات آن دسترسی داشته باشید. همچنین در این بازی امکان ساخت تیم مورد علاقه خود از طریق نقل و انتقال بازیکنان را دارید. مثلا اگر نیازمند یک گلزن هستید، با پرداخت درون بازی می‌توانید یک گلزن به تیم خود اضافه کنید. پس از اینکه از ترکیب تیم خود رضایت داشتید می‌توانید در مسابقات شرکت کنید. حرکت بازیکنان توسط سمت چپ صفحه نمایش صورت می‌گیرد و دستورات دیگر اعم از پاس و شوت و ... از طریق دکمه‌های سمت راست صفحه نمایش اعمال خواهد شد.

طبق وعده‌های EA در این نسخه کنترل بازی راحت‌تر و در عین حال طبیعی‌تر شده است. همچنین همانند نسخه‌های کنسولی می‌توانید پس از به ثمر رساندن گل به صورت دلخواه به شادی پس از گل بپردازید. در پایان هر فصل هم ترکیب تیم شده حفظ می‌شود و توانایی بازیکنان بر اساس عملکرد آنها افزایش می‌یابد و می‌توانید با همان ترکیب در رقابت‌های فصل آینده شرکت کنید. حال باید تا ۳۱ شهریور منتظر ماند و دید که آیا نسخه موبایل فیفا ۱۶ می‌تواند موفق باشد یا خیر؟ نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: PhoneArena


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده