نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۶

آیا به زودی شاهد معرفی بازی Red Dead Redemption 2 خواهیم بود؟

کمپانی Take-Two با انتشار جدیدترین آمار مالی خود اعلام کرد تا سال مالی آینده، «یک بازی معرفی نشده جدید» را عرضه خواهد کرد. آیا این بازی می‌تواند Red Dead Redemption 2 باشد؟ این سوالی است که ذهن ما را هم مشغول کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

با به کار بردن واژه «معرفی نشده»، می‌توان اطمینان پیدا کرد بازی جدید این کمپانی سه بازی Borderlands 3, Miami 3 و XCOM 2 نیستند، چرا که تا به حال مراحل تولید این سه بازی به صورت رسمی تایید شده است.

با نگاه کردن به خصوصیت backwards compatibility (پشتیبانی از بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ در ایکس‌باکس وان) و لیست بازی‌های آن، می‌توان متوجه شد یکی از بازی‌های محبوب طرفداران قسمت اول بازسازی مجدد Red Dead Redemption است. علاقه‌مندان به حدی منتظر خبری از این بازی هستند که در این روزها قطعا از نسخه بازسازی شده قسمت اول هم استقبال شدیدی خواهند کرد. همین شور و هیجان و این‌ مسئله که به نظر زمان معرفی قسمت دوم این سری محبوب رسیده، به این تئوری که Take-Two به زودی از بازی Red Dead Redemption 2 رونمایی خواهد کرد قوت می‌بخشد.

در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵، مطلع شدیم راک‌استار برای نمایش یک بازی مرموزدر پشت درهای بسته در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است. اگرچه اکثر حدس و گمان‌های طرفداران روی بسته الحاقی داستانی بازی GTA 5 رفته بود، می‌توان این احتمال را داد که این استودیو خوش‌آوازه اولین نگاه از قسمت جدید سری بازی‌های Red Dead Redemption را به اهل رسانه نشان داده است.

در حالی که اکثر تمرکز ما روی بازی Red Dead Redemption است، احتمال این هم می‌رود که راک‌استار این روزها مشغول تولید قسمت جدید سری بازی‌های Bully باشد. هرچه که است، باید تا پایان سال میلادی آینده، شاهد عرضه این بازی معرفی نشده باشیم.

با فروش ۱۳ میلیون نسخه‌ای قسمت اول Red Dead Redemption و تقاضای بی حد و اندازه طرفداران، امیدواریم راک‌استار خبر تولید قسمت دوم این سری را تایید کند.

نظر شما در این رابطه چیست؟‌ به نظر شما Take-Two از چه بازیِ معرفی نشده‌ای صحبت می‌کند؟

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده