نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۲

Take Two: در ساخت مافیا ۳، هیچ گونه تبادل اطلاعاتی بین ما و راکستار صورت نگرفته است

مدیر ارشد Take Two نظرات خود را در مورد بازخورد طرفداران از تریلر مافیا ۳ و همچنین شایعات مبنی بر تبادل اطلاعات مابین Take Two و Rockstar برای ساخت مافیا ۳، بیان کرده است. برای خواندن جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

زلنیک، مدیر ارشد Take Two که وظیفه ساخت قسمت سوم سری بازی محبوب مافیا را بر عهده دارد، اعلام کرد:

معرفی مافیا ۳ به بهترین نحو ممکن صورت گرفت و بازخورد طرفداران از تریلر بازی عالی بود. واضح  اعلام می‌کنم که ما برای ساخت مافیا ۳ از هیچ استدیویی حالا چه راکستار و یا هر استدیوی دیگری کمک نگرفته‌ایم و هیچ گونه تبادل اطلاعاتی مابین ما و راکستار صورت نگرفته است. مافیا ۳ کاملا به شکل مستقل توسط ما در حال ساخت است و با تمام احترامی که برای بازی‌های دیگر قایل هستیم،  ما آن را با هیچ یک از بازی‌های موجود در بازار مقایسه نمی‌کنیم.

با این سخنان زلنیک، Take Two تمام شایعات در مورد مقایسه مافیا ۳ و GTA V را رد کرده است. Take Two همچنین چندی پیش و پس از رونمایی رسمی از مافیا ۳، اعلام کرد که این بازی قسمت چند نفره نخواهد داشت، همچنین می‌توانید قسمت‌هایی از گیم‌پلی بازی را در زومجی تماشا کنید. مافیا ۳ در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۶ برای ایکس باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده