نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تصاویر جدید بازی Need for Speed، قدرت شگفت انگیز موتور فراست بایت را نشان می دهد

کمپانی الکترونیک آرتز روز گذشته با انتشار تصاویر جدیدی از بازی Need for Speed با رزولوشن 4K، قدرت موتور فراست‌بایت را به رُخِ همگان کشید. با زومجی و مشاهده این تصاویر زیبا همراه باشید.

در این تصاویر می‌توانید ماشین Porsche 930 و برخی از گزینه‌های شخصی‌سازی آن را مشاهده کنید. در این تصاویر، همچنین می‌توانید مدل ۹۳۳ ماشین Porsche و زیبایی‌های آن را چه از نظر گرافیکی و چه از نظر طراحی، از نزدیک مشاهده کنید.

این تصاویر، همچنین به شما نشان خواهد داد که موتور فراست‌بایت از چه قدرتی برخوردار است. این موتور به دست استودیو دایس، خالق سری بازی‌های Battlefield و Mirror's Edge ساخته شده و تقریبا طی چند سال اخیر، برای ساخت تمام بازی‌های الکترونیک آرتز  از این موتور شگفت‌انگیز که در بخش صداگذاری بی‌نظیر است استفاده می‌شود.

درادامه این تصاویر که با رزولوشن 4K ضبط شده‌اند را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با زیبایی و گرافیک آن‌ها با ما درمیان بگذارید:

بازی Need For Speed در تاریخ چهاردهم آبان ماه سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.  همان‌طور که حتما اطلاع دارید، برای تجربه بازی Need For Speed باید به صورت دائم به اینترنت متصل باشید. شما همچنین در زومجی می‌توانید توضیحات سازندگان در رابطه با دلیل اصلی این کار را جویا شوید.

علاوه بر این، پیشنهاد می‌کنم اگر تریلر گیمزکام ۲۰۱۵ این بازی مسابقه‌ای را از دست دادید، در زومجی به مشاهده تریلر هیجان‌انگیز بازی Need For Speed در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ بپردازید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده