نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۵

بلیزادر در حال کار روی یک پروژه جدید از سری بازی های Diablo است

طرفداران سری بازی‌های اعتیادآور Diablo، به زودی شاهد یک محصول جدید از دنیای این مجموعه خواهند بود. با این حال سوال اصلی اینجاست که آیا این محصول یک بازی جدید یا یک بسته الحاقی برای Diablo 3 خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

شرکت بلیزارد، سازنده بازی‌های محبوب Warcraft و Diablo، اخیرا آگهی شغلی جدیدی را در وب‌سایت خود منتشر کرده که به صورت کاملا واضح اشاره کرده به دنبال افراد جدید برای کار بر روی «پروژه جدید از دنیای سری بازی‌های دیابلو» است.

اگرچه آگهی شغلی اعلام می‌کند آن‌ها به دنبال یک طراح هنری هستند، اما در قسمت نام بازی، تنها به مجموعه Diablo اشاره شده است.

این پروژه هنوز مراحل اولیه تولید خود را سپری می‌کند و هنوز مشخص نیست که با یک بسته الحاقی برای دیابلو ۳ یا یک بازی کاملا جدید طرف خواهیم بود. اگر بلیزارد کار تولید قسمت جدید سری Diablo را آغاز کرده باشد، به احتمال بسیار زیاد حداقل تا سال ۲۰۱۸ شاهد عرضه این بازی نخواهیم بود.

با توجه به سابقه این شرکت و صحبت‌های گذشته آن‌ها، به شخصه فکر می‌کنم با یک بسته الحاقی برای بازی Diablo 3 طرف هستیم. بلیزارد در گذشته اعلام کرده بود تیم آن‌ها دو بسته الحاقی برای دیابلو ۳ تولید خواهد کرد. در حالی که هنوز یک DLC با نام Diablo 3: Reaper Of Souls برای این بازی منتشرشده، احتمالا بلیزارد این روزها درحال تولید بسته الحاقی جدید دیابلو ۳ و عمل کردن به وعده خود است.

طی روزهای اخیر در زومجی خواندیم که فروش بازی دیابلو ۳ به ۳۰ میلیون نسخه رسیده است. بنابراین با محبوبیتی که این بازی دارد، بعید است بلیزارد به این زودی پشتیبانی از آن را رها کند.

نظر شما در این رابطه چیست؟‌ به نظر شما پروژه مرموزی که بلیزارد از دنیای سری بازی‌های Diablo روی آن کار می‌کند، چه چیزی می‌تواند باشد؟

بازی Diablo 3 و بسته الحاقی Reaper Of Souls، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان  و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده