نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

بازی Uncharted 4 به ریشه های اصلی این مجموعه پایبند خواهند بود

با وجود این‌که بازی Uncharted 4: A Thief's End آزادی بیشتری را نسبت به نسخه‌های قبلی این مجموعه در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد، اما مانند نسخه‌های قبلی این سری، باز هم در آنچارتد ۴ شاهد صحنه‌های اکشن نفس‌گیر و پایبند بودن به ریشه‌های اصلی این مجموعه خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵، زمانی که یکی از خبرنگاران از اعضای ناتی داگ پرسید آیا در آنچارتد ۴ شاهد سیستم پیشرفت شخصیت خواهیم بود، پاسخ این سوال «خیر» بود.

با نگاه کردن به بازی The Last of Us و وجود سیستم پیشرفت در آن، برخی از علاقه‌مندان فکر کردند در بازی Uncharted 4 هم شاهد چنین خصوصیتی خواهیم بود. ناتی داگ در پاسخ به این مقایسه گفته است:

The Last of Us یک بازی تاکتیکی است که گیم‌پلی آن به شکل آرامی سپری می‌شود. برخلاف این بازی، در سری آنچارتد همه چیز سریع و به صورت اکشن نفس‌گیر است.

نیتن مانند جول گوشه‌ای مخفی نمی‌شود تا به حرکت بعدی خود برای زنده ماندن فکر کند، او بدون هیچ‌گونه تفکری حرکت می‌کند و از موقعیت پیش آمده بهترین استفاده را می‌برد. همین مسئله است که منجر به موفقیت مجموعه Uncharted شده است.

آرن مِیِر، مدیر ارتباطات ناتی داگ در گیمزکام امسال به طرفداران اطمینان‌ داد با وجود تغییراتی در نحوه روایت داستان و شخصیت‌پردازی، Uncharted 4: A Thief's End به ریشه‌های این مجموعه که یک بازی جذاب، هیجان‌انگیز و اکشن نفس‌گیر است پایبند خواهد ماند.

مِیِر در انتهای صحبت‌های خود گفت نمایش E3 2015 آنچارتد ۴ خلاصه‌ای از خصوصیات بازی که شامل صحنه‌های هیجان‌انگیز و مشاجره نیتن با شخصیت‌هایی که به او نزدیک هستند را به معرض نمایش گذاشته است.

Uncharted 4: A Thief’s End که ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۵ عرضه شود، حداکثر تا پایان ماه مارس سال ۲۰۱۶ (اسفند-فروردین) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده