نویسنده: Zoomg Team
// سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵

اطلاعات جدید درباره سفارشی‎سازی «پایگاه مادر» در بازی MGS 5: The Phantom Pain

بازی MGS 5: The Phantom Pain یکی از موردانتظارترین بازی‎های امسال است که قرار است کمتراز ۲۱ روز دیگر به صورت جهانی عرضه شود. در تریلر به نمایش‎درآمده در گیمزکام ۲۰۱۵ شاهد بخشی‎هایی از «پایگاه مادر» بازی بودیم؛ حال اطلاعات تازه‎ای از این پایگاه منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.

امروز طی جلسه‎ای که کونامی برای پرسش و پاسخ درباره بازی MGS 5: The Phantom Pain برگزار کرد، این کمپانی درمورد سفارشی سازی پایگاه مادر، پایگاه‎های عملیاتی و موارد دیگری صحبت کرد.

در ابتدا، کمپانی کونامی صراحتا تایید کرد که هیچ گونه بخش Co-opـی در FOBهای بازی (مخفف پایگاه‎های عملیاتی) وجود نخواهد داشت. بازیکنان می‎توانند در جای خودشان از پایگاه‎های دوستانشان محافظت کنند، اما هیچ راهی برای انجام آن به صورت گروهی وجود ندارد.

کونامی در رابطه با طراحی پایگاه مادر و پایگاه‎های عملیاتی بازی گفت که بازیکنان برای تعیین پایگاهی برای دفاع از خود، آزادی عمل دارند و می‎توانند انتخاب کنند که کدام پایگاه، در برابر حملات دشمن مقاومت کند. به‎علاوه، آن‎ها (بازیکنان) می‎توانند تصمیم بگیرند که چه مناطقی و تا چه حدی پوشش داده شوند:

سربازان فراوان، دستگاه‎های امنیتی و اسلحه‎های قدرتمند در تمامی مناطق بازی وجود خواهند داشت.

همچنین، بازیکنان می‎توانند در پایگاه مادر به انجام تعدادی فعالیت‎های جانبی و جذاب بپردازند؛ از بین این فعالیتهای جانبی می‎توان به تمرین تیراندازی، صحبت و جنگ با سگ‎ها و حتی شست‎و‎شوی آن‎ها اشاره کرد.

بازیکنان برای دسترسی به Metal Gear Online و پایگاه‎های عملیاتی به یک اکانت پلی‎استیشن پلاس یا ایکس‎باکس لایو نیاز خواهند داشت. بازیکنان همچنین می‎توانند به توسعه و سفارشی‎سازی پایگاه‎های عملیاتی خود بپردازند. به‎علاوه آن‎ها هیچ نیازی به خرید چیزی به منظور تکمیل کردن پایگاه‎های خود ندارند.

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در تاریخ ۱ سپتامبر (دهم شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4،ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان  و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما همچنین می‌توانید نمایش گیم‌پلی جدید بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain که نشانگر پایگاه مادر است را هم در زومجی مشاهده کنید.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده