نویسنده: Zoomg Team
// سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵

طرفداران از بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands بسیار راضی هستند

چند روز پیش، کمپانی یوبی‎سافت از تعدادی از کاربران حرفه‎ای سری بازی‎های Ghost Recon دعوت کرد تا نگاهی به نسخه Wildlands بیاندازند و نظرات خودشان را با یوبی‎سافت در میان بگذارند. به نظر می‎رسد، آن‎ها از بازی بسیار راضی هستند. با زومجی همراه شوید.

یوبی‎سافت امروز طی بیانیه‎ای گفت که تمامی بازخوردهای به دست رسیده از سوی طرفداران بازی Ghost Recon Wildlands، مثبت بوده است و این موضوع رضایت طرفداران را از بازی نشان می‎دهد.

Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands سرمایه‎گذاری جدید یوبی‎سافت بر روی بازی‎های سبک جهان - باز محسوب می‎شود. بازی‎ای که زمان زیادی از معرفی آن نمی‌گذرد و به نظر می‎رسد در این مدت کوتاه، توانسته خود را خوب در دل کاربران جای کند.

در ویدیوی منتشر شده از سوی یوبی‎سافت، به خوبی دیده می‎شود که طرفداران از تجربه بازی لذت می‎برند. با توجه به سبک بازی، بسیاری از طرفداران انتظار دیدن مقیاسی وسیع را از بازی دارند. این سری هرگز به خود بازی‎ای جهان - باز ندیده و نسخه Wildlands اولین بازی این سری محسوب می‎شود که چنینسبکی را دنبال می‎کند. به نظر می‎رسد این قضیه، گامی بزرگ در مسیری تازه است؛ مسیری که اگر یوبی‎سافت از آن نلغزد، می‎تواند بازی را به موفقیت برساند.

در ویدیوی منتشر شده، یکی از کاربران گفت که نقشه بازی بسیار بزرگ است. او با هلیکوپتر از بسیاری از مناطق بازی دیدن کرد اما با این‎حال، هنوز هم موفق نشده به تمامی نقاط بازی دسترسی پیدا کند. او همچنین با ستایش گرافیک بازی گفت:

گرافیک بازی شگفت‎انگیز است.

البته بازیکنانِ دیگر در کنار این ویژگی‎ها، بیشتر عاشق میزان آزادی شما در بازی شدند. طرفداران می‎گویند که شما به هنگام تجربه بازی می‎توانید انتخاب کنید که یک ماموریت را چگونه به انجام برسانید.

چیز دیگری از بازی که مورد ستایش طرفداران قرار گرفت، بخش Co-op بازی است که قابلیت پشتیبانی از چهار نفر را دارد. در رابطه با گیم‎پلی، یکی از طرفداران گفت:

من عاشق تعداد وسایل نقلیه موجود در بازی شده‎ام. بازی بسیار وسیع است و وجود وسایل نقلیه متنوع در بازی، بر جذابیت آن می‎افزاید.

به طور کلی، طرفداران این سری، از نسخه جدید بسیار راضی هستند و معتقد هستند این نسخه می‎تواند از نسخه‎های قبلی موفق‎تر باشد. مطمئنا در کنار این ویژگی‎ها ویژگی‎های بیشتری در بازی گنجانده شده‎اند که به مرور زمان از تمامی آن‎ها پرده‎برداری خواهد شد.

Ghost Recon: Wildlands که تفاوت زیادی با نسخه‌های قبلی این سری پیدا کرده، در تاریخی نامعلوم برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما در این‎باره چیست؟

منبع: AOFB


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده