نویسنده: Zoomg Team
// سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

سَم لِیک از قابلیت‎های جذاب Quantum Break می‎گوید

پس از نمایش خوب بازی Quantum Break در گیمزکام ۲۰۱۵ خیلی‎ها، حتی نیل دراکمن، لب به تحسین بازی گشودند. به تازگی، توسعه‎دهندگان این بازی اطلاعات جدیدی را از بازی منتشر کرده‎اند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چند ساعت پیش، سایت ایکس‎باکس ویدیو مصاحبه جدیدی را در صفحه یوتیوب خود منتشر کرد. این مصاحبه، با یکی از توسعه‎دهندگان بازی Quantum Break انجام شده است. توسعه‎دهنده‎ای که بدون شک برای شما شناخته شده است.

سایت ایکس‎باکس موفق شده با کارگردان و نویسنده بازی یعنی سَم لِیک، مصاحبه‎ای نسبتا کوتاه ترتیب دهد. به علاوه‎ی سم، در این ویدیو مصاحبه شاون آشمور، کسی که توانسته با شخصیت اصلی بازی به تجربه بازی بپردازد، هم دیده می‎شود. این مصاحبه، اوایل هفته جاری در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ انجام شده است.

اولین سوال از سم لیک پرسیده شد و او توضیح داد که استودیو رِمِدی چگونه موفق به جمع‎آوری شخصیت‎های تاثیرگذاری برای بازی شده است. به غیر از آشمور، از بین تاثیرگذارترین شخصیت‎ها می‎توان به دومِنیک موهاگان، پاتریک هوسینگر، اِیدن جیلن، کورتنِی هُوپ و لَنس رِدیک اشاره کرد.

سم لیک در این‎باره گفت:

رویاها، حال دیگر به حقیقت تبدیل شده‎اند.

مطمئنا لیک از این موضوع خیلی خوشحال است؛ چراکه جذب همچین افراد با استعدادی را تا قبل از این «رویا» می‎دانسته؛ اما حال، آن رویا به وقوع پیوسته است. او نمی‎تواند باور کند که موفق به عملی کردن چنین کار مهمی شده است.

ماژور نِلسون در ادامه از لیک درمورد گیم‎پلی بازی و بخش‎های متنوع آن پرسید. لیک در جواب گفت:

Quantum Break بازی‎ای بسیار شبیه به دیگر بازی‎های رِمِدی است که داستان‎پردازی و صحنه‎های سینمایی در آن‎ها نقشی اساسی داشته است. بازیکن می‎تواند زمان را نگه دارد. البته این همه موضوع نیست. با پیشروی در بازی و ارتقای سطح شخصیت اصلی، قدرت‎های بیشتری برای شما باز خواهند شد که یکی از دیگری جذاب‎تر‎اند.

شاون آشمور در ادامه درمورد شخصیت اصلی بازی، توضیحات بیشتری داد:

شما در بازی، در نقش شخصیتی به نام جَک جویس قرار می‎گیرید. کسی که تحت تاثیر «قدرت زمان» قرار گرفته است. او یک ابرقهرمان است که هنوز هم خیلی‎ها اورا یک فرد معمولی خطاب می‎کنند.

آشمور همچنین گفت که کار بر روی بازی Quantum Break شباهتی به کار بر روی فیلمِ این بازی ندارد.

Quantum Break در روز ۱۷ فروردین سال ۹۵ برای ایکس‎باکس وان عرضه خواهد شد. نظرات خود را در این باره با زومجی در میان بگذارید.

منبع: AOFB


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده