نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵

با قابلیت‌های جدید بخش Career Mode بازی Fifa 16 بیشتر آشنا شوید

الکترونیک آرتز اطلاعات جدیدی از بخش Career Mode بازی Fifa16 ارایه داده است که بر اساس آن این قسمت شامل رقابت‌های پیش فصل و همچنین امکان تمرین دادن بازیکنان خواهد بود. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

EA در پستی رسمی اعلام کرد که:

قسمت‌های جدیدی به Career Mode بازی اضافه شده است. یکی از این قسمت‌ها وجود بازی‌های پیش فصل است. به این صورت که تیم شما به ۳ تا از ۹ تورنمنت موجود در بازی دعوت می‌شودکه در آسیا، اروپا، آمریکای لاتین و یا آمریکای شمالی برگزار می‌شوند. مانند دنیای واقعی این رقابت‌ها به شما کمک می‌کند تا با ترکیب و تاکتیک‌های تیم خود بهتر آشنا شده و برای رقابت‌های لیگ کاملا آماده شوید.

پیروزی در این رقابت‌ها به بودجه شما در بازار نقل و انتقلات هم اضافه می‌کند، علاوه بر این مربیان می‌توانند برخی قابلیت‌های بازیکنان خود را افزایش دهند یعنی می‌توانید هر هفته برای ۵ تا از بازیکنان خود تمرینات ویژه‌ای تدارک ببینید تا قابلیت‌هایی مانند سرعت، استقامت، توان بدنی و ... در آن‌ها افزایش پیدا کند. در پایان هم EA اعلام کرده است که برخی عناصر داستان گونه به قسمت Career Mode بازی اضافه خواهد شد و همچنین گزارشگر بازی در بازه‌های زمانی مختلف نظرات مختلفی مثل شایعات نقل و انتقالاتی، عملکرد کلی تیم و ... ارایه خواهد کرد. چندی پیش هم مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده در Fifa16 و همچنین محتویات نسخه Demo این بازی اعلام شده بود. بازی FIFA 16 قرار‎است روز ۳۱ شهریور سال جاری برای رایانه‎های شخصی، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 عرضه شود.نظرات خود را در مورد امکانات جدید بخش Career Mode با زومجی در میان بگذارید.

منبع: SegmenntNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده