نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

فاش شدن جزییات Halo 5 Warzone توسط نسخه آزمایشی‌ این بازی

نسخه آزمایشی‌ بازی Halo 5 با اینکه مدتی است که برای عموم بسته شده، اما پلیکیشن آن کماکان در حال دریافت بروز رسانی‌هایی است. در این بروز رسانی‌ها، شما می‌توانید اطلاعاتی‌ را که مجاز به دانستن‌شان نیستید در مورد بازی به دست بیاورید. با زومجی همراه باشید.

در اوایل هفته جاری، به دلیل حفره‌ای که در سیستم امنیتی مایکروسافت به وجود آمد، اطلاعات جدیدی از بازی Halo 5 فاش شد. اینطور که به نظر می‌رسد استودیو سازنده بازی، ۳۴۳ اینداستریز، کماکان از نسخه آزمایشی‌ بازی که چندی پیش برای عموم باز شده بود و به آنها اجازه تجربه بخش چندنفره Halo 5 را می‌داد و سپس زمانش به پایان رسید، برای تست خصوصی بازی استفاده می‌کند. با اینکه شما نمی‌توانید وارد این بخش شوید، اما اگر کماکان برنامه نسخه آزمایشی‌ Halo 5 را بر روی سیستم خود  نصب داشته باشید، می‌توانید محتوایی که در این نسخه آزمایشی‌ منتشر می‌شود را ببینید.

یکی‌ از نمایندگان مایکروسافت توضیحاتی داد که باعث شد مطمئن شویم که این اطلاعات، اطلاعات موثقی هستند:

این واقعیت که کماکان برنامه نسخه آزمایشی‌ Halo 5 بروزرسانی می‌شود به این دلیل است که ما کماکان در حال آزمایش کردن بخش چندنفره بازی توسط افراد خاصی‌ هستیم. ما به تست کردن بازی Halo 5 ادامه خواهیم داد تا مطمئن شویم که طرفداران این بازی در هنگام انتشارHalo 5 بهترین تجربه ممکن از بازی را داشته باشند.

در زیر نیز می‌توانید تصاویری از این نسخه آزمایشی‌ خصوصی را مشاهده کنید:

Halo 5: Guardians در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده