نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵

تماشا کنید: صورت شخصیت های ماسک دار بازی Mortal Kombat X

اگر شما از آن‌ دسته از افرادی هستید که می‌خواهید بدانید صورت شخصیت‌های ماسک‌دار بازی Mortal Kombat X چه شکلی‌ است، می‌توانید خوشحال باشید. ماد جدیدی برای نسخه پی‌سی این بازی منتشر شده که صورت شخصیت‌هایی مانند ارون بلک، فرا تور، ساب‌-زیرو و دیگران را نشان می‌دهد.

چند روز پیش یکی‌ از کاربران وب‌سایت یوتیوب به نام داینستی ویدیویی از بازی Mortal Kombat X در کانال خود قرار داد که صورت شخصیت‌های ماسک‌دار بازی را نشان می‌داد. نکته جالب در مورد این ویدیو این است که تمامی شخصیت‌های ماسک‌دار، صورت‌های کاملا طراحی شده‌ای دارند.

ویدیو علاوه بر نشان دادن صورت شخصیت‌های قابل بازی‌ای مانند فرا تور، ارون بلک، جیسون وورهیز و ساب‌-زیرو، از صورت دو شخصیت غیر قابل بازی یعنی رین و اسموک نیز رونمایی کرد.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

مدت بسیار زیادی است که شایعاتی مبنی بر قرار گرفتن رین و اسموک به عنوان دو شخصیت قابل بازی توسط یک بسته الحاقی مطرح شده است. دلیل مطرح شدن این شایعات، نام جدیدترین بسته الحاقی بازی Mortal Kombat X،  کمبت پک ۱ است. عدد یک نشان‌گر این است که امکان انتشار شخصیت‌های بیشتر برای بازی وجود دارد. بسته الحاقی اول این بازی حاوی شخصیت‌های جیسون، تانیا، غارتگر و ترمر بود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده