نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

تماشا کنید: طراح بازی Rayman در حال ساخت مرحله‌ای برای Super Mario Maker

میشل انسل، طراح بازی‌های Rayman و Beyond Good&Evil مرحله‌ای در Super Mario Maker ساخته که می‌تواند به یکی از ۶۰ مرحله پیش ساخته این بازی تبدیل شود. برای اطلاع از جزییات خبر و تماشای ویدیو با زومجی همراه باشید.

کانال یوتیوب نینتندو ویدیویی را منتشر کرده که میشل انسل را در حال کار با Super Mario Maker نشان می‌دهد. وی که یکی از طرفداران قدیمی سری بازی‌های ماریو محسوب می‌شود، در مورد این بازی گفت:

من همیشه به سادگی دنیای بازی‌های ماریو علاقه مند بودم و به عنوان یک طراح مراحل می‌خواهم امکانات Super Mario Maker را بسنجم. این بازی اجازه می‌دهد تا میزان خلاقیت و استعداد خود را در ساخت مرحله برای بازی محک بزنید.

وی برای طراحان تازه کار هم پیشنهاداتی دارد:

قبل از شروع طراحی، روند بازی را در نظر بگیرید، شناخت کارهایی که شخصیت شما می‌تواند انجام دهد (شنا‌ کردن، پریدن و ...) برای طراحی یک مرحله خوب بسیار مهم است، چون باید سعی کنید محیط را بر اساس این توانایی‌ها بسازید. قبل از اقدام به ساخت یک مرحله باید تصویری از آنچه می‌خواهید بسازید داشته باشید. کورکورانه اقدام کردن نتیجه‌ای جز یک مرحله‌ی ضعیف در پی نخواهد داشت.

مایکل اعتقاد دارد که Super Mario Maker برای بسیاری از علاقه‌مندان به حرفه طراحی مراحل الهام بخش خواهد بود و افراد زیادی با ساخت مراحل خوب در این بازی مشهور خواهند شد. بازی Super Mario Maker در تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۰ شهریور) برای Wii U عرضه خواهد شد. چندی پیش هم نینتندو اعلام کرد که مسابقه ساخت مراحل این بازی را بین کارمندان فیسبوک برگزار می‌کند. در پایان می‌توانید ویدیو صحبت‌های میشل انسل را تماشا کنید.

منبع:IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده