نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۳

به این زودی ها منتظر قسمت بعدی سری بازی های The Elder Scroll نباشید

تقریبا چهار سال از عرضه بازی دوست‌داشتنی The Elder Scroll V: Skyrim می‌گذرد و شرکت بتسدا هنوز هیچ صحبتی در رابطه با قسمت بعدی این مجموعه نکرده است. درادامه با زومجی همراه باشید تا اطلاعات جدیدی را در رابطه با قسمت بعدی این مجموعه دراختیار شما قرار دهیم.

اگرچه اخیرا شاهد عرضه بازی The Elder Scrolls: Online برای کنسول‌ها بوده‌ایم (نسخه رایانه‌های شخصی بازی سال گذشته عرضه شد)، اما علاقه‌مندان بی‌صبرانه منتظر قسمت بعدی شماره‌دار این سری که توسط بتسدا ساخته خواهد شد هستند. همان‌طور که حتما می‌دانید، این بازی توسط استودیو آنلاین کمپانی زِنیمَکس تولید شد.

اگر به این زودی‌ها منتظر قست بعدی این مجموعه هستید، سعی کنید تا چند سال آتی زیاد به آن فکر نکنید، چراکه براساس صحبت‌های پیت هاینز، مدیر بخش تبلیغات بتسدا، طرفداران نباید به این زودی‌ها منتظر قسمت بعدی سری The Elder Scrollباشند.

هاینز در صحبت‌های خود گفته است هنوز زمان زیادی برای صحبت کردن در رابطه با قسمت بعدی The Elder Scroll باقی است، چراکه در حال حاضر تمرکز بتسدا و تمام اعضای استودیو  روی بازی Fallout 4 است.

همان‌طور که اشاره کردیم، بازی The Elder Scrolls: Online اخیرا برای کنسول‌ها منتشر شده است و با بسته‌های الحاقی جدید این بازی که طی چند ماه آتی منتشر خواهند شد، بتسدا تا چند وقت تنها در رابطه با این بازی صحبت خواهد کرد.

در حال حاضر بتسدا روی Fallout 4 کار می‌کند و پس از انتشار بازی، آن‌ها قرار است کار تولید بسته‌های الحاقی و پشتیبانی از قابلیت مادسازی برای این بازی را آغاز کنند.

مدیر بخش تبلیغات بتسدا در انتهای صحبت‌های خود گفته است تیم آن‌ها همیشه روی یک بازی تمرکز می‌کند. حدود ۱۰۰ نفر در بتسدا مشغول کار هستند و در حال حاضر تمام تمرکز آن‌ها روی بازی فال‌اوت ۴ است. جالب است بدانید همین تیم ۱۰۰ نفر، بازی اسکایریم را تولید کردند.

با تمام این تفاسیر، اگرچه به این زودی‌ها شاهد قسمت سری «کتیبه‌های باستانی» نخواهیم بود، اما با مادهایی که هر روزه کاربران برای این بازی می‌سازند، شاهد خصوصیات و محتویات جدیدی برای Skyrim هستیم.

البته بدون‌ شک طرفداران بازی‌های بتسدا این روزها به شدت منتظر Fallout 4 هستند. با ۴۰۰ محتویات این بازی، نبود هیچ‌گونه محدودیت برای ارتقای شخصیت و البته قابلیت مادسازی که پس از عرضه بازی به آن اضافه خواهد شد، مطمئنا تا سالیانِ سال مبحث اصلی طرفداران بازی‌های بتسدا این بازی آخرالزمانی است.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده