نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

سازندگان Just Cause 3 برای تولید این بازی، تمام پلتفرم ها را یکسان می دانند

طی روزهای اخیر شایعاتی منتشر شد که اعلام می‌کرد، استودیو اَوَلانچ، سازنده بازی Just Cause 3، پلی‌استیشن 4 را به عنوان پلتفرم محبوب خود انتخاب کرده است. درادامه با زومجی همراه باشید تا از واکنش سازندگان نسبت به این شایعه با خبر شوید.

این شایعات که در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ شکل گرفت، اعلام می‌کرد سازندگان Just Cause 3 کنسول پلی‌استیشن 4 را به عنوان پلتفرم برتر برای ساخت بازی‌های خود انتخاب کردند.

رولَند لِستِرلین، کارگردان اولانچ در مصاحبه اخیر خود این شایعات را رد کرده و گفته است برای تولید بازی Just Cause 3، تمام پلتفرم‌ها برای آن‌ها یکسان بوده است:

مشخصا ما یک پلتفرم اصلی برای تولید بازی خود داریم. با این حال ما بازی Just Cause 3 را با یک کیفیت بر روی سه پلتفرم تولید می‌کنیم، چراکه برای تولید بازی روی هر کدام از پلتفرم‌ها یک تیم اختصاصی داریم. به لطف این سه تیم، سعی می‌کنیم از آخرین قطره قدرت این سه پلتفرم قدرتمند استفاده کنیم.

لسترلین درادامه گفت در این روزها تیم آن‌ها درحال بهینه‌سازی بازی روی هر سه پلتفرم ذکرشده هستند.

از این مسائل که بگذریم، اخیرا یکی از سوالات مکرر طرفداران پشتیبانی بازی Just Cause 3 از دایرکت‌ایکس ۱۲ بوده است. متاسفانه کارگردان اولانچ گفته است تیم آن‌ها با تکنولوژی دایرکت‌ایکس ۱۱ بازی را تولید کرده است و در آینده بعید می‌داند با انتشار یک بروزرسانی، قابلیت پشتیبانی از دایرکت‌ایکس ۱۲ به بازی Just Cause 3 اضافه شود.

Just Cause 3 که توسط استودیو  اَوَلانچ در حال ساخت است، در تاریخ ۱۰ آذر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر خواهد شد. نسخه کالکتور این بازی که شامل قلاب ریکو، شخصیت اصلی بازی خواهد بود،با قیمت ۱۰۹ دلار به فروش خواهد رسید.

اگر اخبار مربوط به این بازی در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ را از دست دادید، می‌توانید تریلر جدید Just Cause 3 در جریان این نمایشگاه که پر از انفجار است را هم از طریق زومجی تماشا کنید.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده