// شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۹

هفته نامه سینمایی قسمت چهارم: از کارتل ریدلی اسکات تا وولورین برای آخرین بار!

هر هفته در زومجی مهم‌ترین خبرها و اتفاقات سینما و تلویزیون را جمع‌بندی می‌کنیم. اگر در طول هفته فرصت نکردید همه‌چیز را دنبال کنید، نگران نباشید. هفته‌نامه‌ی سینمایی برای همین است! همراه زومجی باشید.

The Cartel

هنوز جدیدترین ساخته‌ی ریدلی اسکات، یعنی «مریخی» با بازی مت دیمون اکران نشده، خبر رسیده که فیلم بعدی این کارگردانِ صاحب‌سبک، «کارتل» نام دارد و براساس کتاب دون ویزلو است. ظاهرا کمپانی فاکس برای به دست آوردنِ حقوق این کتاب، استودیوهای رقیب زیادی را پشت سر گذاشته است. کتاب «کارتل» که ماه پیش منتشر شده، پیرامون دو دوست قدیمی می‌چرخد که راه‌شان از زمانی که یکی‌شان عضو اداره‌ی مبارزه با مواد مخدر می‌شود و دیگری به کارتل قاچاقچی «سورونا» می‌پیوندد، جدا شده است. داستان یک‌دهه بین سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۴ را پوشش می‌دهد و دنباله‌ای است بر رمان «قدرتِ سگ» (The Power of the Dog) که سال ۲۰۰۶ منتشر شده بود. اما تا وقتی این فیلم ساخته شود، می‌توانید به انتظار درام علمی‌-خیالی «مریخی» بنشینید که دوم اکتبر امسال روی پرده‌ی سینماها می‌رود.

Captain America: Civil War

مدتی پیش مارول خبر از پیوستن مارتین فریمن به گروه بازیگران «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» داد. نکته‌ی مبهم ماجرا این است که هنوز طرفداران نمی‌دانند، آیا فریمن در این فیلم نقش بیلبو بگینز را بازی می‌کند یا فرد دیگری را؟! خودش به تازگی در این‌باره گفته است که شخصیت او برای دولت امریکا کار می‌کند و در آن واحد در تلاش است تا قدرتِ ابرقهرمانان را در کنترل بگیرد. فریمن ادامه می‌دهد که شخصیت او حالت یک‌جور مامور دوجانبه را دارد که نمی‌توانید درباره‌ی خوب یا بد بودنش مطمئن باشید. اینکه آیا مارول قبل از اکران فیلم هویت او را لو می‌دهد یا نه، مشخص نیست. اما در هر صورت، تماشای جنگ کاپیتان امریکا و مرد آهنی در تاریخ ۶ می ۲۰۱۶ این مسئله رو روشن خواهد کرد.

 

unmistakenhands_events3

به تازگی معلوم شده فیلم بعدی کریستوفر نولان نه درامی رویایی است و نه یک علمی‌-خیالی حماسی. بلکه ظاهرا کریس قصد دارد، مستندسازی کند. این مستند کوتاه درباره‌ی استودیوی انیمیشن‌های ایست-حرکتی برادران کی (Brothers Quay) است؛ برادران دوقلوی همسانی به اسم استیفن و تیموتی که به خاطر انیمیشن‌های کوتاهِ خوفناک و سیاه‌شان معروف هستند. گفته می‌شود این مستند همراه با چند عدد از انیمیشن‌های آنها در تاریخ ۱۹ آگوست امسال در نیویورک به مناسبتِ بزرگداشت این دوقلوها اکران می‌شود.

 

Top Gun 2

تام کروز به تازگی در جریان افتتاحیه‌ی فیلم جدیدش، «ماموریت غیرممکن ۵»، از تمایلش به بازی در قسمت جدیدی از «تاپ گان» گفت. کروز که به خاطر آمادگی بدنی بالا و انجام بدلکاری‌ها به دست خودش معروف است، فقط یک شرط برای حضور در این فیلم گذاشته و آن هم این است که در مبارزاتِ هوایی فیلم خبری از جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری نباشد و همه‌چیز مثل فیلم اول به‌شکل واقع‌گرایانه فیلم‌برداری شود. فقط می‌توان یک «دمت گرم» روانه‌ی کروز کرد که در دوران خیزش تصاویرِ بی‌حال کامپیوتری، سعی در روشن نگه داشتن آتش ضعیف اکشن‌های «واقعی» دارد.

Wolverine

هیو جکمن در هفته‌ی گذشته پوستری از فیلم بعدی «وولورین» که بر روی آن جمله‌ی «برای آخرین بار» نقش بسته بود منتشر کرد که خبر از آخرین حضور او در نقش این شخصیت می‌دهد.جمکن که از سال ۲۰۰۰ در قالب معروف‌ترین عضو افراد ایکس فرو رفته بود، بالاخره با اکران این فیلم در سال ۲۰۱۷ با چنگک‌هایش خداحافظی خواهد کرد. با اینکه وولورین نامیرا است اما مرگ اخیرش در کمیک‌بوک‌ها نشان داد، حتی جاودانه‌های مرگباری مثل او نیز روزی خواهد مُرد! هنوز مشخص نیست آیا هیو جکمن در جدیدترین فیلم «ایکس‌مِن» یعنی «آپوکالیپس» حضور دارد یا نه.

راستی حالا که حرف از «آپوکالیپس» شد، بگذارید بگوییم که هفته‌ی پیش کارگردان فیلم، برایان سینگر عکسی در حساب تویتر خود منتشر کرد که او را درکنار مجسمه‌ی آنوبیس، خدای مرگ مصر باستان، نشان می‌داد. از آنجایی که آنتاگونیست این قسمت، ریشه‌ای مصری دارد، به احتمال زیاد در این فیلم سری به راز و رمزهای این کشور خواهیم زد! یک لحظه تصورش را کنید: ترکیب جادو جنبل‌های مصری با عناصر مارولی چه چیزی خواهد شد!

Wonder Women

از قرار معلوم دی‌سی برای بیشتر عقب نماندن از مارول، ماشینش را جدی‌جدی راه انداخته است. بعد از «بتمن علیه سوپرمن»، «جوخه‌ی انتحاری» و خبر ساخت فیلمی با محوریت بتمن، تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم «واندرومن» نیز اعلام شده است. براساس اطلاعات منتشر شده، این فیلم با حضور گَل گدوت و کریس پاین و کاگردانی پتی جنکینس پاییز امسال در لندن وارد مرحله‌ی تصویربرداری می‌شود.

Deadpool (8)

این روزها کاراکتری که بیشتر از «جنگ داخلی» و «آپوکالیپس» نظر طرفداران را به خودش جلب کرده، ددپول است! کمپانی فاکس که قصد دارد شانزدهمِ مرداد اولین تریلر «ددپول» را منتشر کند، قبل از آن با انتشار تصاویری از فیلم، هرچه بیشتر ما را برای این فیلم امیدوار و هیجان‌زده کرده است. «ددپول» بیست و سوم بهمن ۱۳۹۴ اکران می‌شود.

در نهایت، اخیرا تریلری از قسمت دوم مجموعه‌ فیلم‌های اکشن آخرالزمانی نوجوان‌پسند «دونده‌ی هزارتو» منتشر شد. این قسمت که The Scorch Trials نام دارد، در تاریخ ۲۷ شهریور امسال اکران می‌شود:

دانلود با رزولوشن 480p | دانلود با رزولوشن 720p

منبع: WikiPedia و IMDB

همچنین علاوه‌بر گزارش پرفروش‌ترین فیلم‌های هفته‌ و تازه‌های اکران، فیلم «یک روز سخت: محصول کره‌ی جنوبی را نیز معرفی کردیم:

violet

viole2t

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده