نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

تماشا کنید: ماد جدید GTA V، مرد آهنی را به بازی می‌آورد

ماد جدیدی که برای نسخه رایانه‌های شخصی‌ بازی GTA V در حال ساخت است توانایی بازی در نقش مرد آهنی را به شما می‌دهد. با استفاده از این ماد شما توانایی دسترسی‌ به تمام قابلیت‌های این ابرقهرمان را خواهید داشت. با زومجی همراه باشید.

یکی‌ از طرفداران بازی GTA V به نام جولیو نیب، ماد مرد آهنی را برای این بازی ساخته است. این ماد نوار اطلاعات بازی را کاملا تغییر می‌دهد و  همچنین زره معروف مرد آهنی و سلاح‌های وی را برای استفاده در بازی در اختیار شما قرار می‌دهد. ماد مرد آهنی از تمامی جهات ماد بسیار جالبی‌ است. زره مرد آهنی بسیار زیبا به نظر می‌رسد و انیمیشن‌های شخصیت بازی نیز روان و دقیق هستند. در ویدیو زیر می‌توانید تمام قابلیت‌های این ماد جدید را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

این ماد به شما توانایی تخریب بسیار زیادی می‌دهد و شخصیت شما را در بازی به یک ابر قهرمان واقعی‌ تبدیل می‌کند که به تنهایی‌ توانایی از بین بردن لشکری از افسران پلیس و خودروهای آنها را دارد. مشت‌های بسیار قدرتمند مرد آهنی، تمام پرتوهای زره وی و موشک‌هایش تماما در بازی قابل استفاده هستند. همچنین شما با این ماد توانایی پرواز را نیز به دست خواهید آورد. کافیست صحنه‌ای که در ویدیو، مرد آهنی با یک مشت هلیکوپتر پلیس را از بین می‌برد را نگاه کنید تا به قدرت وی پی‌ ببرید.

البته اگر شما نخواهید با استفاده از این ماد همه‌چیز را خراب کنید، می‌توانید با استفاده از قابلیت پرواز زره مرد آهنی در آسمان‌های لوس سانتوس پرواز کرده و به گشت و گذار بپردازید. ماد کماکان در حال طی کردن مراحل ساخت خود است و هنوز توسط جولیو نیب برای دانلود قرار نگرفته است. هنگامی که این ماد عرضه شود، ما شاهد تغییرات اساسی در بازی GTA V خواهیم بود.

مادهای منتشر شده برای نسخه رایانه‌های شخصی‌ GTA V قابلیت‌های ویژه و جالبی‌ را به این بازی افزوده‌اند. چندی پیش مادی برای این بازی منتشر شده بود که به شما توانایی تجربه Vice City را درGTA V می‌داد. ماد جالب دیگری که برای بازی منتشر شده بود توانایی مجهز کردن ماشین‌های بازی را به موشک به بازیکنان می‌داد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده