// شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

انتشار اولین تصاویر هنری از بازی لغو شده Jak and Daxter 4 ساخته ناتی داگ

استودیوی ناتی داگ قبل از اینکه سراغ مجموعه‌های The Last of Us یا Uncharted برود قصد داشت تا با ساخت دنیا و محیطی واقع گرایانه‌تر سری محبوب Jak and Daxter را بر روی کنسول پلی‌استیشن 3 بازسازی کند. این بازی لغو شده در ابتدای ساخت به صورت آزمایشی Jak 4 یا Jak and Daxter 4 نام داشت. با زومجی همراه شوید.

متاسفانه به نظر می‌رسد این بازی نتیجه‌ی دلخواهی که ناتی داگ انتظارش را می‌کشید در بر نداشت و پروژه لغو شد اما با این حال استودیوی اسکریپل پد که در ساخت تصاویر هنری مهارت فوق العاده‌ای دارد تعدادی از اولین تصاویر مفهومی که برای Jak and Daxter 4 ساخته شده بود را در وبسایت رسمی خود منتشر کرده است. (این استودیو در صنعت بازی سازی مشتری‌های زیادی مانند ناتی داگ، سونی، اکتیویژن، الکترونیک آرتز دارد)

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید کاملا مشهود است که استودیوی ناتی داگ قصد داشته تا طراحی بسیار واقع گرایانه‌تری از شخصیت جک و همچین محیط‌های بازی ارائه دهد. تعدادی از این تصاویر در کتاب «هنر ناتی داگ» که اخیرا برای فروش در دسترس عموم گذاشته شده بود نیز به نمایش درآمدند اما حال می‌توانیم آن‌ها را با کیفیت بهتری در صفحه‌ی مانیتور خود مشاهده کنیم.

(نکته: این تصاویر توسط جیمز پیک، کارگردان ارشد استودیوی اسکریپل پد که پیش از این نیز طی سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ در استودیوی ناتی داگ مشغول به فعالیت بود، کشیده شده است.)

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده