// شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

احتمال ساخت فیلم سینمایی بر اساس انیمیشن ناروتو

اوزوماکی ناروتو، مجموعه مانگا و انیمی محبوب ژاپنی در راه پرده نقره‌ای است. طبق گزارشی که امروز منتشر شد، شرکت فیلم‌سازی لایونزگیت در حال مذاکراتی برای ساخت فیلمی لایو اکشن از این مجموعه‌ی دوست داشتنی است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق ادعای وب‌سایت تِرَکینگ بورد، مایکل گرسی قصد کارگردانی فیلم لایو اکشنی را از سری ناروتو دارد. اوزوماکی ناروتو، سری مانگا (کتاب مصور) محبوب ژاپنی نوشته ماساشی کیشیموتو برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ در کشور  ژاپن منتشر شد. این مجموعه بعدها و در سال ۲۰۰۲ به صورت انمی (کارتون ژاپنی) تبدیل و تا به امروز در حال پخش از شبکه تی‌وی توکیو است.

ناروتو پسری بازیگوش که در هنگام تولد به دلیل حمله‌ی روباهی ۹ دم به نام کیوبی پدر و مادر خود را از دست داده بود در رویای تبدیل شدن به هوکاگه، رهبر محافظ روستای کونوها است. او بعدها به مرور با پیدا کردن دوستانی جدید از انزوا خارج شده و به برخی از ویژگی‌ها و توانایی‌های خود پی می‌برد، در نتیجه به مرور  و با تلاش فراوان به نینجایی قدرتمند تبدیل می‌شود.

البته به گزارش آی‌جی‌ان استودیوی فیلم‌سازی لایونز گیت اکنون تنها در مرحله‌ی مذاکرات برای ساخت فیلم سینمایی بوده و هنوز ساخت فیلم نهایی نشده است. این یعنی امکان مهیا نشدن فرصت برای ساخت این فیلم هنوز وجود دارد.

اوی آراد، رئیس سابق مارول استودیوز و به گفته‌ی خود یکی از طرفداران ناروتو، بنا به گزارش ها از طریق شرکت آراد پروداکشن به همراه جف شاویتز، اریک فیج و کیلی اومالی برروی برای تولید فیلم نظارت می‌کنند.

دانلود ویدیو با کیفیت 480p | دانلود با کیفیت 720p

درخبری دیگر در رابطه با فیلم ناروتو، ویز مدیا هفته‌ی گذشته رسما انیمیشن Baruto: Naruto the Movie را برای اکران در سینماهای ایالات متحده در پایان سال جاری معرفی کرد. باروتو پسر ناروتو است که در قسمت آخر مانگای ناروتو و مانگایی ۱۰ قسمتی رسما معرفی شده بود.

ماساشی کیشیموتو سال گذشته با انتشار قسمت ۷۰۰ مانگای ناروتو بعد از ۱۶ سال به داستان زیبا و حماسی این پسر جوان پایان داد. البته هنوز کارتون این سری در حال پخش از تلویزیون‌های خانگی در کشور ژاپن است. با توجه به گزارش منتشر شده در سال ۲۰۱۴، مانگای ناروتو با فروش ۲۰۵ میلیون نسخه‌ای خود لقب سومین مانگای پرفروش تاریخ را کسب کرده است.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده