نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

احتمالا قسمت دوم Destiny تابستان ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد

بر طبق گزارش یکی‌ از کارکنان استودیو بانجی، این استودیو در حال کار بر روی قسمت دوم بازی Destiny است. بازی Destiny 2: Shattered Suns نام دارد و داستانش توسط نویسندگان هالیوود نوشته می‌شود. با زومجی همراه باشید.

بانجی با استفاده از نویسندگان هالیوود برای نوشتن داستان Destiny 2  قصد دارد تمرکز بیشتری بر روی داستان این قسمت داشته باشد. همچنین بنا به گفته یکی‌ از کارمندان بانجی، آنها به همراه اکتیویژن در حال کار بر روی نوع جدیدی از بسته‌های الحاقی رایگان هستند که جای بسته‌ها‌ی الحاقی فعلی را خواهد گرفت. این احتمال وجود دارد که این نوع جدید چیزی شبیه به Battlefield Premium یا Call Of Duty Elite باشد.

Destiny 2: Shattered Sun برای عرضه در سپتامبر ۲۰۱۶ (شهریور ۱۳۹۵) برنامه ریزی شده است.

در زیر نیز می‌توانید متن کامل گزارشی که توسط کارمند بانجی منتشر شده است را بخوانید:

Destiny 2 یک بازی کاملا جدید خواهد بود. نام بازی در حال حاضر Destiny 2: Shattered Sun است و برای انتشار در سپتامبر ۲۰۱۶ برنامه ریزی شده است. شما در این بازی از شخصیت‌های قسمت اول این مجموعه استفاده خواهید کرد. Destiny 2 تمرکز بسیار زیادی بر روی داستان اسیریس خواهد داشت. نوع جدیدی از دشمنان برای این قسمت در حال ساخت است. این احتمال وجود دارد که این دشمن جدید اهمکرا باشد. من نتوانستنم پاسخ درستی‌ از هیچکس درباره این موضوع دریافت کنم.

مرکوری، محل اصلی‌ای که بازیکن در آن‌ به گشت گذار می‌پردازد نیز در قسمت دوم بازی نقش پررنگ‌تری خواهد داشت. همچنین بانجی نویسندگانی از هالیوود استخدام کرده تا داستان بازی را بنویسند. صدای جدیدی برای گوست نیز در بازی پیاده سازی خواهد شد. بانجی در ضمن قصد ندارد بسته‌ها‌ی الحاقی برای Destiny 2 عرضه کند و به جایش می‌خواهد سیاره‌ها و محتوای جدیدی در طول زمان به صورت رایگان برای بازی  منتشر کند.

در آخر باید اضافه کنم که هیچگونه تجارتی در بازی وجود نخواهد داشت. دلیل این تصمیم نامه‌ا‌ی بود که اکتیویژن از بلیزارد دریافت کرده بود. در این نامه بلیزارد لیستی از تمام مواردی که نباید در یک بازی نقش آفرینی آنلاین چندنفره بسیار بزرگ وجود داشته باشد تهیه کرده بود  و تجارت یکی‌ از این موارد بود. همچنین هیچگونه 6th Chest در والت شیشه‌ای Destiny وجود نداشت. این مساله فقط یک دروغ بود.

نظر شما درباره گفته‌های این کارمند بانجی چیست؟ آیا به نظر شما گفته‌های وی حقیقت دارند؟

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده