نویسنده: Zoomg Team
// شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۰

تاکنون بیش ‎از دو میلیون نسخه از بازی DriveClub به فروش رفته است

DriveClub بازی انحصاری سبک مسابقه‎ای کنسول پلی‎استیشن 4 است که در ابتدا، چندان قدرتمند ظاهر نشد. اما رفته رفته توانست اشتباهات را جبران کند تا جایی که حال، خبر رسیده که بیش از ۲ میلیون نسخه از این بازی به فروش رفته است. با زومجی همراه باشید.

اطلاعات حاکی از آن است که میزان فروش بازی انحصاری سبک مسابقه‎ای کنسول پلی‎استیشن 4 به بیش‎از ۲ میلیون نسخه رسیده است که نشان از محبوبیت این بازی می‎دهد.

این اطلاعات را را امروز پاول روستچینسکی از طریق صفحه‎ی توییتر خود منتشر کرد:

بنگرید که DriveClub به چه چیزی تبدیل شده و به چه موفقیتی دست یافته ‎است.

در جواب به سوالات یکی از طرفداران، روستچینسکی گفت که این آمار و ارقام، مربوط به نسخه‎ی پلی‎استیشن پلاس بازی نمی‎شود:

نمی‎توانم جزئیات بیشتری را در این مورد به شما ارائه دهم اما باید این را به شما بگویم که این آمار و ارقام تا قبل از عرضه‎ی نسخه‎ی پلی‎استیشن پلاس بازی ثبت شده‎اند.

با این حساب، اگر قرار باشد میزان فروش نسخه‎ی پلی‎استیشن پلاس بازی هم به این آمار افزوده شود، این رقم بالاتر هم می‎رود. با درنظر گرفتن شروع نه‎چندان خوب این بازی، ثبت این ارقام، شگفت‎انگیز به‎نظر می‎رسد. بعد از آن همه مشکلی که بازی به‎هنگام انتشار داشت معلوم است که سازنده‎ی بازی، توانسته بازی را خوب جمع کند. نه مثل یوبی‎سافت که هنوز هم که هنوز است، مشکلات Assassins Creed Unity را رفع نکرده‎است.

مطمئن باشید، بازی‎ای که توانسته از آن مخمصه رهایی یابد، ارزش تجربه را دارد.اِوولوشِن و سونی هم تا به این‎لحظه به عهد خود درمورد رایگان بودن نسخه‎ی پلی‎استیشن پلاس بازی وفا کرده‎اند.

استودیو اِوولوشِن بعد از این اتفاق، تصویر زیر را در صفحه‎ی توییتر خود به اشتراک گذاشت:

بیش از 2 میلیون نسخه از بازی DriveClub به‎فروش رفت ... اِوولوشِنکار خود را به‎خوبی به انجام رساند. بیش از 2 میلیون نسخه از بازی DriveClub به‎فروش رفت ... اِوولوشِنکار خود را به‎خوبی به انجام رساند.

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را در رابطه با عملکرد آخرین بازی اِوولوشِن بدست آورید، می‌توانید نقد و بررسی DriveClub را به صورت اختصاصی از زومجی مطالعه کنید.

منبع: Segmentnext