نویسنده: Zoomg Team
// شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

کوجیما درحال آماده کردن دموی جدیدی از بازی MGS 5 برای نمایش در گیمزکام است

زمان زیادی تا انتشار جهانی بازی Metal Gear Solid V نمانده ‎است و کمتر از یک هفته‎ی دیگر، نمایشگاه گیمزکام 2015 شروع می‎شود. آن‎طور که معلوم است، قرار است The Phantom Pain در این نمایشگاه، نمایشی داشته باشد.

هیدئو کوجیما، سازنده‎ی افسانه‎ای بازی The Phantom Pain& درحال آمده کردن تریلر جدیدی از این بازی، برای نمایش در گیمزکام 2015 است. طبق گفته‎های آقای کوجیما، این ویدیو بیشتر بر روی Mother Base بازی، متمرکز است.

همه‎ی ما تا به این لحظه، شاهد به نمایش درآمدن ویدیوگیم‌پلی‎های زیادی از بازی Metal Gear Solid V بوده‎ایم؛ ویدیوهایی که هرکدام بر روی بخش ویژه‎ای تمرکز داشته و نشان داده‎اند که قرار است در Metal Gear Solid V شاهد وقایع بسیاری باشیم. اما این اولین‎بار است که تریلری از این بازی، به Mother Base مربوط می‎شود.

کوجیما بر روی صفحه‎ی خود در توییتر گفت:

من درحال آماده‎سازی گیم‎پلیِ جذابی از Mother Base بازی MGSV هستم. این ویدیو، به شما نشان می‎دهد که MB بازی (مخفف Mother Base) چقدر وسیع است. دیدن این ویدیو چه منافعی دارد؟ این ویدیو، به نحوی ویدیوی معرفی MB بازی محسوب می‎شود. خودتان تا گیمزکام امسال منتظر بمانید و آن‎را تماشا کنید.

ویدیوی سوم، قصد دارد تکامل MB بازی را در طول زمان نشان دهد. به علاوه‎ی این، در این ویدیو شاهد قسمت‎هایی از بخش چندنفره‎ی بازی خواهید بود.

کوجیما در نهایت، دو تصویر جدید را از بازی منتشر کرد که تماشای آن‎ها می‎تواند جذاب باشد:

اگر هنوز بازی Ground Zeroes را تجربه نکردید و از کاربران گُلد شبکه ایکس‌باکس لایو کنسول ایکس‌باکس وان هستید، می‌توانید قبل از تجربه Phantom Pain این بازی را به صورت رایگان تجربه کنید. کاربران پلی‌استیشن پلاس کنسول پلی‌استیشن 4 هم هم‌اکنون می‌توانند از تجربه این بازی به صورت رایگان بر روی کنسول خود لذت ببرند.

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain  که آخرین ساخته کوجیما در کمپانی کونامی و سری پرطرفدار متالگیر است، در تاریخ ۱ سپتامبر (دهم شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده