نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

کونامی نسبت به کاهش گرافیک بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain پاسخ داد

مانند اغلب بازی‌های امروزی که دچار بحث‌های مربوط به کاهش گرافیک می‌شوند، کونامی و بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain هم این روزها درحال دست و پنجه نرم کردن با این موضوع است. درادامه با زومجی همراه باشید تا صحبت‌های اعضای کونامی در رابطه با کاهش گرافیک این بازی را جویا شوید.

نمایش جدید بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain تقریبا تمام طرفداران این بازی را شگفت‌زده کرد (به زودی آن را در زومجی قرار خواهیم داد)، اما در این برخی‌ها هم وجود داشتند که نسبت به کاهش گرافیک بازی نسبت به نمایش‌های اولیه اعتراض کردند.

کِن ایمازومی، تهیه‌کننده بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain روز گذشته در حساب توئیتر خود به طرفداران خاطر نشان کرد هیچ‌گونه کاهش گرافیکی در این بازی انجام نشده است:

اگر با روند تولید بازی آشنا باشید، اصولا در این نقطه از مرحله تولید بازی کاهش گرافیک بازی انجام نمی‌شود. اگر قرار باشد کاهش گرافیکی انجام شود، همان اوایل کار انجام می‌شود.

ایمازومی درادامه صحبت‌های خود گفته است هیچ‌گونه تغییری در نورپردازی بازی هم انجام نشده و تفاوتی که طرفداران در آخرین نمایش بازی نسبت به گذشته مشاهده کردند، به خاطر بالا و پایین بردن شفافیت نور بوده است:

در این نقطه ما در سیستم نورپردازی تغییری ایجاد نمی‌کنیم. مانند کاهش گرافیک بازی، این کار باید در مراحل ابتدایی بازی انجام شود. در نمایش اخیر بازی تنها شفافیت نور را بالا برده بودیم.

تهیه‌کننده بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain همچنین درادامه توضیح داد چرا نسخه پی‌سی این بازی نسبت به نسخه‌های کنسولی با تاخیر عرضه خواهد شد:

تیم ما منابع کمی دراختیار دارد، بنابراین ابتدا نسخه کنسولی را تولید می‌کنیم و سپس به سراغ نسخه رایانه‌های شخصی بازی می‌رویم. بهترین تلاش خود را در انجام این کار می‌کنیم.

باوجود فاجعه‌ای که در نسخه رایانه‌های شخصی بازی Batman: Arkham Knight بوجود آمد، بدون شک اعضای کونامی بهترین تصمیم را برای عرضه با تاخیر نسخه رایانه‌های شخصی بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain گرفتند.

با این حال اگر نگران کاهش گرافیک در نسخه جدید سری بازی‌های متال‌گیر بودید، براساس صحبت‌های تهیه‌کننده بازی می‌توانید این نگرانی‌ها را کنار بگذارید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده