نویسنده: آرش عیاری
// پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

بروزرسانی جدید ۲ گیگابایتی نسخه پی‌سی بازی Witcher 3 اجباری نیست

اگر مشغول تجربه بازی The Witcher 3 روی کامپیوتر شخصی خود به همراه شبکه استیم هستید، حتما متوجه بروزرسانی جدید بازی با حجم ۲.۲ گیگابایت شده‌اید. بنا بر گفته سازندگان، این بروزرسانی اجباری نبوده و می‌توانید بدون این که اتفاق خاصی برای بازی بیفتد، آن را پاک کنید.

بر اساس صحبت‌های استودیو سازنده بازی، این بروزرسانی شامل مواردی خارج از هسته اصلی بازی است و می‌تواند بدون اینکه تاثیری روی روند بازی بگذارد، پاک شود.

این بسته بروزرسانی که ۲.۲ گیگابایت حجم دارد، ممکن است برای برخی کاربران که دارای فضای ذخیره‌سازی محدودی هستند، مشکل ساز شود. بنابراین یکی از اعضای استودیو سی‌دی پراجکت رد در استیم عنوان کرد که این آپدیت اختیاری است و شامل زبان‌های اضافی برای تصاویر هنری بازی،‌ راهنمای بازی،‌ نقشه و همچنین تعدادی والپیپر می‌شود.

البته یکی از کاربران وب‌سایت رِدیت نیز به این موضوع پی‌برده بود. اگر می‌خواهید این بسته را پاک کنید و کمی فضای آزاد به حافظه‌ی خود ببخشید، به محل نصب بازی رفته و فولدرهای Artbook، Map و Manual را پاک کنید. پاک کردن این فولدرها، تاثیری روی بازی نخواهد داشت. البته مراقب باشید تا به فولدرهای bin، content و DLC دست نزنید!

با این حال اگر خواستید تا در آینده، این بسته را دانلود کرده و از محتوای آن استفاده کنید، وارد منوهای استیم شده و روی گزینه Verify Intergrity of Game Catche کلیک کنید.

در ادامه می‌توانید بررسی ویدیویی زومجی از این بازی را تماشا و دانلود کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p | دانلود ویدیو با رزولوشن 480p | دانلود نسخه HD از مدیافایر

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده