نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

سازنده سریال انیمیشن آواتار: آخرین اِربندر پروژه بعدی خود دنیاهای نخی را معرفی کرد

در حالیکه تا شروع نمایشگاه کامیک کان مدت زیادی نمانده است، برایان کُنیِتزو اولین پروژه خود بعد از پخش آخرین فصل از  افسانه کُرا را معرفی کرد.دنیاهای نخی که داستان یک سوپر قهرمان دختر بنام نووا را تعریف می‌کند نام این پروژه است.

به گفته کُنیِتزو داستان دنیاهای نخی داستان چگونگی بوجود آمدن یک سوپر قهرمان بر اساس علم است.

کُنیِتزو و همکارش مایکل دانته دی‌مارتینو کار ساخت، تولید و نقاشی سریال انیمه آواتار: آخرین اِربندر را برای ۳ فصل و افسانه کُرا (ادامه آخرین اِربندر) را برای ۴ فصل برای شبکه نیکلودیون از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۴ بر عهده داشتند. ۱۳ سال برای کار کردن برروی داستان یک دنیای فانتزی زمان زیادی است  و از زمان پایان این سریال طرفداران این دو بی‌صبرانه منتظر بودند که ببینند پروژه بعدی آنها چیست.

Threadworlds

دنیاهای نخی که یک رمان گرافیکی است پاسخ طرفداران است. کُنیِتزو در مصاحبه‌ای که با اینترتینمنت ویکلی داشت گفت:

تصور کنید ۵ سیاره که بدور یک مدار می‌چرخند. تصور کنید یک دختر دانشمند جوان که راجع به دنیا کنجکاو است و به ماجراجویی در آن می‌پردازد.

وی در ادامه گفت کتابی که او وظیفه نوشتن و نقاشی‌اش را برعهده دارد تلفیقی از ژانر فانتزی و علمی تخیلی است.

دنیاهای نخی دارای کاراکترهایی است که شما می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید و همانند کار قبلی که با مایکل انجام دادم لحن‌های مختلفی در این داستان وجود دارد. و با اینکه تمرکز اصلی داستان برروی علم است اما مقادیر زیادی اکشن و ماجراجویی نیز در داستان وجود دارد.

عکس‌های هنری منتشر شده از کتاب دارای عناصر آشنایی مانند پس زمینه‌های باشکوه و ساختمان‌های دوردست برای طرفداران سری آواتار است. برخی از این عناصر نیز مانند کاراکترهایی که بنظر دارای نژادی از خانواده خرگوش یا کانگورو هستند برای طرفداران زیاد آشنا نیست.

Threadworlds

همچنین دختر بودن قهرمان کتاب یعنی نووا نیز تصادفی نیست.

هنگامی که تمرکز کتاب برروی علم قرار داده شد من فهمیدم که قهرمان داستان من باید یک دختر جوان باشد. من امیدوارم که وی الهام بخش کسانی باشد که کتاب را می‌خوانند، بخصوص دختران جوانی که درس خواندن را دوست دارند و می‌خواهند علم را ادامه دهند.

اولین کتاب این سری در سال ۲۰۱۷ و توسط انتشارات فرست سکند بوکز منتشر می‌شود.

Threadworldsمنبع: Polygon

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده