نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

قسمت جدید سری فیلم های Star Wars، گذشته شخصیت هان سولو را به شما نشان می دهد

کمپانی دیزنی طی روزهای اخیر اعلام کرد در سال ۲۰۱۸ شاهد اکران قسمت فرعی دیگری از سری فیلم‌های Star Wars خواهیم بود که داستان آن، گذشته شخصیت پرطرفدار هان سولو را به ما نشان می‌دهد. درادامه با زومجی و اولین اطلاعات مرتبط با این فیلم همراه باشید.

این فیلم که هنوز نام مشخصی ندارد، توسط کریستوفر میلر، کارگردان فیلم The Lego Movie و فیل لورد، کارگردان فیلم Jump Street کارگردانی می‌شود.

مرکز اصلی توجه قسمت فرعی فیلم جنگ ستارگان که در سال ۲۰۱۸ اکران می‌شود، دوران جوانی شخصیت افسانه‌ای و مزدور هان سولو را به ما نشان می‌دهد.

وبسایت جنگ ستارگان در این رابطه گفته است:

داستان این فیلم به شما نشان می‌دهد چگونه هان سولو در سنین جوانی به یک قاچاقچی و مزدور تبدیل می‌شود. در این فیلم همچنین شاهد اولین برخورد هان با شخصیت‌هایی مانند لوک اِسکای‌واکر و کِنوبی خواهید بود.

میلر و لورد، دو کارگردان این فیلم گفته‌اند هدف آن‌ها پایبند بودن به شخصیت و رفتارهای سولو و دنیای Star Wars است. با این حال این دو نفر سعی دارند چیزهای جدید و جالبی را در این دنیا خلق کنند. در بیانیه‌ای که در وبسایت استار وارز توسط این دو کارگردان نوشته شده، آن‌ها به طرفداران قول دادند:

به شما قول می‌دهیم که در ساخت این فیلم ریسک کنیم و یک تجربه تازه را به مخاطبان ارائه دهیم. همچنین قصد داریم به ریشه‌های اخلاقی شخصیت‌های این سری که ارزش زیادی برای ما دارند وفادار باشیم. ساخت این فیلم آرزوی دیرینه ما بوده است.

Star Wars

 

فیلمنامه این فیلم که در ماه مِی سال ۲۰۱۸ اکران می‌شود، توسط لارِنس و جان کَسدان نوشته شده است. لارنس کسدان با نوشتن داستان فیلم‌های The Empire Strikes Back, The Return of the Jedi و The Force Awakens محبوبیت خود را کسب کرده است.

از آن‌جایی که این فیلم داستان گذشته هان سولو را بیان می‌کند، انتظار می‌رود به جای هریسون فورد که در فیلم The Force Awakens هم حضور پیدا خواهد کرد، بازیگر دیگری برای اجرای این نقش انتخاب شود. از چهار فیلم مستقلی که برای سری جنگ ستارگان برنامه‌ریزی شده، پس از Rogue One که اواخر سال ۲۰۱۶ اکران می‌شود، این دومین فیلمی است که داستان‌های این دنیا را از زوایای دیگری به ما نشان می‌دهد. قسمت بعدی سری فیلم‌های استار وارز با نام Star Wars: Episode VII - The Force Awakens پاییز سال جاری میلادی اکران خواهد شد.

در خبری دیگری که متاسفانه کمی برای طرفداران ناراحت کننده است، کمپانی دیزنی اعلام کرده در نمایشگاه کامیک-کان امسال، هیچ نمایش جدیدی را از فیلم The Force Awakens نشان نخواهد داد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده