نویسنده: مجید سجادی
// پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

اخبار و حواشی مسابقات کانتر استرایک |‌ پیروزی Fnatic در مقابل Cloud9

همانطور که هفته گذشته خواندید، قول داده بودیم که شما را به صورت هفتگی در جریان اخبار مسابقات Counter-Strike: Global Offensive قرار دهیم. برای اطلاع از اخبار هفته‌ی گذشته با زومجی همراه باشید.

پیروزی Fnatic در مقابل Cloud9 در فینال مسابقات ESL ESEA Pro League
فینال این دوره از مسابقات حساسیت بسیار بالایی داشت. C9 رقیب آسانی برای Fnatic نبود و فینال به بازی چهارم رسید اما در نهایت Fnatic توانست C9 را با نتیجه‌ی ۳ بر ۱ شکست دهد و عنوان قهرمانی و همچنین ۱۰۰،۰۰۰ دلار را به عنوان جایزه با خود به خانه ببرد. تیم‌های آمریکای شمالی درمسابقات نتایج بسیار خوبی کسب کردند. CLG توانست Fnatic قهرمان این دوره را در مرحله‌ی گروهی شکست دهد، Keyd Stars برTSM غلبه کرد و همچنین C9 توانست EnVyUs را در مرحله‌ی گروهی و نیمه‌نهایی با نتیجه‌ی ۲ بر ۰ شکست دهد.

esl esea

desi ،Nihilium را به تیم خود اضافه کرد
تیم آمریکایی Nihilium که به تازگی autimatic بازیکن خود را از تیم اخراج کرده بود، desi بازیکن سابق تیم eLevate را به تیم خود اضافه کرد. با توجه به تجربه‌ی desi، که در گذشته به همراه تیم‌های رده‌ بالایی همچون iBuypower در مسابقات LAN شرکت کرده بود بهترین گزینه برای Nihilium است.

تیم  x6tence منحل شد
x6tence یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های اسپانیایی در رشته‌ی Counter-Strike پس از ماه‌ها نتایج غیرقابل‌قبول در نهایت هفته‌ی گذشته تیم خود زا منحل کرد. x6tence در سال ۲۰۰۵ ساخته شد تا به حال دو بازیکن اصلی این تیم، Elipin و MusambaN1 تغییر نکرده اند و  از نسل اول x6tence هستند. تاکنون در رابطه با اینکه بازیکنان تیم زیر نظر سازمان دیگری خواهند رفت یا خیر، خبری نیست.

Dennis بازیکن جدید Team Kinguin
Dennis بازیکن سابق تیم‌های Orbit و LGB eSports به عنوان جایگزین SKYTTEN در تیم چند ملیتی Kinguin انتخاب شد. این سازمان در ارتباط با این جابجایی بیان کرد:
پس از جدایی SKYTTEN ما dennis را به عنوان جایگزین او در مسابقات مقدماتی ESL Cologne انتخاب کردیم. همه چیز به خوبی  گذشت و ما به عنوان یکی از تیم‌های این مسابقات که در پایان این ماه برگذار خواهد شد، انتخاب شدیم. بسیار خوشحالیم که dennis را در جمع خود داریم. بازیکنی که مهارت بالایی در تمام اسلحه‌ها و شرایط از خود نشان داده است. برنامه‌ی بعدی ما برگذاری یک اردوی آزمایشی برای آمادگی در مسابقات مقدماتی است. از شما بابت پشتیبانی و انگیزه‌ای که به ما می‌دهید متشکریم.

مبنع: GosuGamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده