نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۰

با معرفی کتابچه هنری بازی Uncharted 4، چند تصویر هنری جدید از این بازی منتشر شد

با بازی Uncharted 4: A Thief's End، ناتی داگ ما را به دنیای نیتن دریک بازمی‌گرداند و شرکت دارک هورس هم که پیشینه‌ای طولانی در تولید کتاب‌‌های کامیک و کتابچه‌های هنری دارد، قرار است دنیای این بازی را از زوایای دیگری به ما نشان دهد. با زومجی همراه باشید.

کتابچه هنری بازی آنچارتد 4 توسط دارک هورس در دست تولید قرار دارد. با خرید این کتابچه علاوه بر مشاهده تصاویر هنری و طراحی‌های مختلف که تا به حال مشاهده نشدند، می‌توانید نظرات اعضای ناتی داگ در رابطه با این بازی و مسائل مختلف دیگر که در ارتباط با Uncharted 4: A Thief's End است را مطالعه کنید.

به لطف دارک هورس، سه تصویر هنری از محتویات این کتابچه منتشرشده که درادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. اگر دقت کنید، تمرکز این سه تصویر بیشتر روی نمایش E3 2015 این بازی است:

علاوه براین تصاویر، دارک هورس تصویر کاور این کتابچه که البته هنوز به صورت نهایی تایید نشده را هم منتشر کرده که درادامه می‌توانید این تصویر را هم مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

Uncharted 4  (1)

 

داستان بازی آنچارتد 4 به این شکل است که پس از گذشت سال‌های طولانی از آخرین ماجراجویی نِیتِن دِرِیک، وی باری دیگر و به اجبار وارد دنیای دزدان می‌شود. دریک که به اجبار وارد این ماجراجویی شده، وارد بزرگ‌ترین ماجراجویی عمرش در پی یافتن توطئه‌ای که در گذشته برای یک شکارچی گنج انجام شده می‌رود. با این حال تمام ماجراجویی‌ها پیامدهای خودشان را دارند و جدیدترین ماجراجویی نیتن قدرت فیزیکی،  عقلانی و در نهایت حس فداکاری برای کسانی که دوستشان دارد را مورد آزمایش قرار می‌دهد.

Uncharted 4: A Thief’s End که ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۵ عرضه شود، حداکثر تا پایان ماه مارس سال ۲۰۱۶ (اسفند-فروردین) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع: Polygon- VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده