نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۰

دانی ین در فیلم‌های Star Wars: Episode VIII و Rogue One حضور خواهد داشت

دانی ین، بازیگر فیلم‌های رزمی هنگ کنگی مثل Ip Man و Hero،‌ با اپیزود هشتم مجموعه‌ی جنگ ستارگان سفری به نقاط دوردست کهکشان خواهد داشت. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

به گزارش وبسایت Twitch Film، این بازیگر هنگ کنگی ماه آینده به لندن می‌رود تا ایفای نقش در فیلم Star Wars: Episode VIII را آغاز کند. ین در این فیلم با هریسون فورد، بازیگر نقش هان سولو هم‌بازی می‌شود؛ ضمنا می‌دانیم که اسکار آیزاک، هنرمند نام‌آشنا برای طرفداران این مجموعه نیز در اپیزود هشتم حضور خواهد داشت.

همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ین در فیلم Star Wars: Rogue One نیز به نقش‌آفرینی خواهد پرداخت. این خبر زمانی قوت گرفت که گرت ادواردز، کارگردان Rogue One اعلام کرد به دنبال یک بازیگر چینی برای نقشی نامعلوم می‌گردد. فیلمبرداری Rogue One به تازگی آغاز شده است و احتمال دارد ین در این فیلم و Star Wars: Episode VIII به طور هم‌زمان مشغول به بازی شود.

گفته می‌شود که ین برای حضور در فیلم جنگ ستارگان رقبای سرسختی مثل جت لی، استفان چو و دنیل وو را کنار زده است. این روزها اکثر تهیه‌کنندگان و فیلم‌سازان هالیوودی به دنبال استفاده از بازیگران مطرح چینی در فیلم‌های خود هستند تا از این طریق بتوانند توجه مخاطبان پرشمار این کشور را به آثار خود جلب کنند؛ مخاطبانی که سهم‌شان از میزان فروش فیلم‌ها در باکس‌آفیس هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود.

فیلم Star Wars: Rogue One در تاریخ ۲۶ آذر ۹۵ اکران می‌شود، در حالی که Star Wars: Episode VIII چند ماه پس از آن یعنی در تاریخ ۵ خرداد ۹۶ روی پرده‌ی سینماها ظاهر خواهد شد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده