نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵

تایید شد:‌ قابلیت انتقال فایل ذخیره نسخه نسل هفتم Dragon Age: Inquisition به نسل هشتم

اگر از بازیکنان نسخه نسل هفتم بازی Dragon Age: Inquisition هستید و همچنان به دنبال دلایل بیشتری برای جهش به سوی نسل هشتم هستید، استودیو بایوور با امکان انتقال فایل‌های ذخیره نسخه نسل هفتم این بازی به نسل هشتم این امکان را برای شما فراهم کرده است.

بازی Dragon Age: Inquisition در ماه نوامبر سال گذشته میلادی منتشر شد و از آن زمان احتمال این می‌رفت که خریداران نسخه ایکس‌باکس 360 یا پلی‌استیشن 3 این بازی یکی از کنسول‌های نسل هشتم را خریداری کرده باشند.

اگر ساعت‌های زیادی در دنیای بسیار زیبای Dragon Age: Inquisition سفر کردید و دوست ندارید با خرید کنسول‌های نسل جدید این پیشرفت را از دست دهید، شانس به دَرِ خانه شما آمده است، چراکه بایوور با انتشار یک ابزار جدید امکان انتقال فایل ذخیره نسخه‌های نسل قبل این بازی به کنسول‌های پلی‌استیشن 4 یا ایکس‌باکس وان را برای شما فراهم کرده است.

با این خصوصیت، شما می‌توانید فایل‌های ذخیره بخش تک‌نفره و چندنفره را به کنسول‌های نسل جدید خود بیاورید. با این حال، فایل‌های ذخیره بخش چندنفره بازی تا انتشار هشتمین بروزرسانی Dragon Age: Inquisition کار نخواهند کرد.

همان‌طور که حتما می‌دانید، شما تنها می‌توانید فایل‌های ذخیره کنسول‌های هم‌خانواده را به یکدیگر انتقال دهید. بنابراین فایل‌های ذخیره نسخه پلی‌استیشن 3 بازی Dragon Age: Inquisition به نسخه پلی‌استیشن 4 و فایل‌های ذخیره نسخه ایکس‌باکس 360 به کنسول ایکس‌باکس وان قابل انتقال هستند. فایل‌های ذخیره نسخه‌ رایانه‌های شخصی بازی به هیچ‌کدام از این دو کنسول قابل‌انتقال نخواهند بود.

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را در رابطه با این ابزار بدست آورید، می‌توانید به وبسایت بازی Dragon Age مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از عملکرد این بازی، می‌توانید نقد و بررسی Dragon Age: Inquisition را به صورت اختصاصی از زومجی مطالعه کنید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده