نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۵

بازی Until Dawn در بخش چند نفره از بیش از ۱۲ نفر پشتیبانی خواهد کرد (بروز رسانی)

استودیو سوپرمَسیو گیمز، سازنده بازی Until Dawn امروز در خبری تایید کرد این بازی دارای بخش چندنفره خواهد بود و این بخش از بیش از ۱۲ نفر بازیکن به صورت همزمان پشتیبانی خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید. (این خبر توسط سونی رد شد)

شعبه آسیا پلی‌استیشن امروز این خبر را در صفحه فیس‌بوک خود از زبان سوپرمَسیو گیمز تایید کرده و گفت بخش چندنفره Until Dawn از ۲ تا ۱۲ نفر به صورت همزمان پشتیبانی خواهد کرد.

بازی Until Dawn که در سبک ترس و وحشت است، در تاریخ ۳ شهریور به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. این بازی داستان هشت دوست که در یک کوهستان گیر افتاده‌اند را بیان می‌کند. با وجود مکانیک تصمیم‌گیری در بازی، این امکان وجود دارد که در هر ثانیه یکی از این هشت شخصیت بمیرد. البته اگر کار خوب را به خوبی بلد باشید و تصمیمات عاقلانه بگیرید، می‌توانید این ۸ دوست را تا انتهای بازی زنده نگه دارید.

اگر به بازی Until Dawn علاقه شدیدی دارید، همچنین می‌توانید با پیش‌خرید بازی، ۲۵ دقیقه گیم‌پلی اختصاصی برای کسانی که پیش‌خرید می‌کنند را در زمان عرضه بازی تجربه کنید.

بروزرسانی: روز گذشته سونی در خبری تایید کرد بازی Until Dawn دارای هیچ‌گونه بخش چندنفره‌ای نخواهد بود و خبری که روز گذشته توسط شعبه آسیا پلی‌استیشن منتشر شده، یک اشتباه بوده است.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده