نویسنده: علی معصومی
// دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Criminal Case: حل معماهای پلیسی به دست شما

کاراگاه بودن را با این بازی ماجراجویانه و زیبا تجربه کنید. پرونده‌های جنایی منتظر شم پلیسی شما هستند و باید آن را به کمک همکاران، حل و فصل کنید. در ادامه با معرفی بازی زیبا و معمایی «پرونده‌ جنایی» همراه زومجی باشید. 

شم کاراگاهی خود را به کار بیندازید!

بازی Criminal Case از آن جمله بازی‌های کاراگاهی است که اگر از جمله طرفداران این دست بازی‌های ماجراجویی باشید، از آن لذت خواهید برد. این بازی در ابتدا یک بازی فیسبوکی بود که توسط Pretty Simple Games توسعه یافته است.

شما در نقش یک افسر پلیس هستید که پرونده‌های مختلفی که از قضا بسیار هم وحشتناک هستند، برای حل و فصل به شما سپرده می‌شود. پرونده‌هایی که هرچه بیشتر درگیرشان می‌شوید، سخت و سخت‌تر هم می‌شوند! اولین پرونده برای آموزش شما است و برای این است که فوت و فن‌های بازی را فرا بگیرید و به اصطلاح، دست گرمی است. در این پرونده، آقای جونز، اولین همکار شما و به عبارتی مشاور شما است و شما می‌توانید از وجود او در مراحل مختلف این پرونده بهره بگیرید.

com.prettysimple.criminalcaseandroid17

هر پرونده دارای ماموریت‌ها و تکالیف مختلف است اما صحنه‌های جرم و معماهای آن از همه مهمتر هستند. اینجا است که "شیء مخفی" در این بازی نمود پیدا می‌کند. در هر صحنه شما اشیاء گوناگونی را می‌یابید که برخی از آنها سر نخ خوبی برای حل پرونده هستند. بهتر است اشیاء مورد نیاز را هرچه سریع‌تر پیدا کنید تا بتوانید ستاره‌های بیشتری را از آن خود کنید. اگر نتوانستید در زمان مورد نظر، پرونده را به پایان برسانید، نگران نباشید، این قابلیت وجود دارد تا شما دوباره پرونده را دست بگیرید و با زدن رکورد بهتر، ستاره‌های مورد نظرتان را کسب کنید. با انجام هر پرونده و کسب امتیازات لازم، پرونده‌هایی به عنوان جایزه برایتان باز می‌شود.

اهمیت ستاره‌ها در این است که بدون آنها نمی‌توانید در بازی پیشرفت داشته باشید. برای صحبت با مظنونین، برای آزمودن سر نخ‌ها و البته برای کالبد شکافی! شما نیازمند داشتن ستاره هستید. در نتیجه این که در انجام بازی و یافتن سر نخ‌ها چقدر سریع هستید، لیاقت شما برای دریافت ستاره‌ها را مشخص خواهد کرد.

اما این پایان کار نیست. چیز دیگری هم هست و آن انرژی است. هر چه باشد شما انسانید و انرژی محدودی برای رسیدگی به پرونده‌ها دارید. این طور نیست که بتوانید همیشه در حال کار باشید، یا می‌توانید به خود استراحت بدهید، یا این که پول واقعی در ازای کسب انرژی بیشتر، خرج کنید.

چیز دیگری که ممکن است روند به پایان رساندن پرونده‌ها را کُند کند، تجزیه و تحلیل آزمایشگاه است که زمان آن هر چه در پرونده‌ها پیشرفت می‌کنید، بیشتر هم می‌شود. اینجا هم پول، حلال مشکلات است و با خرج کردن می‌توانید نتیجه آزمایشگاه را سریع‌تر دریافت کنید.

وقتی با مضنونین صحبت کردید و تمام سر نخ‌ها را به دست آوردید، زمان آن می‌رسد تا مظنونی که بیشترین احتمال ارتکاب جرم را به او می‌دهید، دستگیر کنید. اگر فرد دستگیر شده، مظنون واقعی باشد، پرونده مختومه اعلام می‌شود و مرحله بعدی برای شما آزاد می‌شود. البته یادتان نرود، همواره برای کسب ستاره‌های بیشتر، سعی کنید تا مراحل را دوباره در زمان‌های کوتاه‌تر طی کنید و البته فکر نکنید مراحل برای شما تکراری می‌شوند، چرا که اشیاء مخفی که در هر صحنه با آنها مواجه هستید، به شکل تصادفی تغییر می‌کنند.

Untitled-2

انجام این بازی با داشتن همکاران مختلف، بسیار آسان پیش می‌رود. پس سعی کنید در همه مراحل، از کمک آنها و همچنین کارت شانسی که برای شما ارسال می‌کنند، استفاده کنید تا انرژی و تجربه بیشتری کسب کنید. گرافیک بازی نیز بسیار خوب است تا حدی که شاید فکر کنید این بازی ممکن است برای افراد کم سن و سال مناسب نباشد.

تهیه شده در زومجی

دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از کافه‌بازار


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده