نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵

بازی Star Wars: Battlefront احتمالا رده بندی سنی «نوجوان» را دریافت خواهد کرد

براساس اطلاعات صفحه فیس‌بوک بازی Star Wars: Battlefront و البته چیزهایی که تا امروز از این بازی مشاهده کردیم، احتمالا این بازی رده‌بندی سنی «نوجوان» (T) را از سازمان ESRB دریافت خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

زمانی که یکی از طرفداران در صفحه فیس‌بوک Star Wars: Battlefront در رابطه با رده‌بندی سنی آن پرسید، الکترونیک آرتز در جواب گفت:

احتمالا رده‌بندی سنی بازی نوجوان است. محتویات بازی برای سنین ۱۳ سال به بالا مناسب خواهد بود. در بازی خشونت، شوخی‌های جریحه‌دار، درصد کمی از خون و صحبت‌های خشونت‌‌آمیز و سنگین وجود خواهد داشت.

با این حساب افراد بیشتری می‌توانند از محتویات نسخه جدید سری بازی‌های Star Wars و Battlefront لذت ببرند.

تا امروز صحبت‌های زیادی در رابطه با بخش تک‌نفره Star Wars: Battlefront انجام نشده، اما دَنیِل کَمبرَند، طراح ارشد مراحل این بازی در استودیو دایس گفته است بخش تک‌نفره Star Wars: Battlefront ارزش تکرار بالایی خواهد داشت:

به شخصه احساس می‌کنم ارزش تکرار بخش تک‌نفره بسیار بالا است. طی چندوقت اخیر، در استودیو مسابقه‌ای را از مرحله‌ای که در نمایشگاه E3 2015 نشان دادیم برگزار کردیم و در نتیجه، افراد ما به صورت پی در پی این ماموریت را بازی می‌کردند.

بخش تک‌نفره بسیار جذاب است. شما هربار با تغییردادن تاکتیک و البته مشاهده عملکرد دوستانتان، می توانید چیزهای جدیدی را تجربه کنید.

درطول روزهای گذشته، نسخه آلفا بازی Star Wars: Battlefront در دسترس برخی از کاربران انتخابی قرار خواهد گرفت و با این اتفاق می‌توانیم نظرات آن‌ها در رابطه با این بازی را جویا باشیم. نسخه آلفا Star Wars: Battlefront تنها از طریق شبکه اُریجین الکترونیک آرتز در دسترس خواهد بود و برای شرکت در آن، ایمیلی از سوی الکترونیک آرتز برای شما ارسال خواهد شد.

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده