نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

آیا این عکس از بازگشت جان اسنو به فصل جدید سریال بازی تاج و تخت خبر می‌دهد؟

تمام دست اندر کاران سریال بازی تاج و تخت از جمله خود کیت هارینگتن (بازیگر نقش جان اسنو) به این نکته که وی بخشی از فصل ششم این سریال نخواهد بود تاکید کردند اما آیا این عکس که اخیرا منتشر شده خلاف این واقعیت را ثابت می‌کند؟

اوایل صبح امروز عکسی از کیت هارینگتن که در حال تماشای مسابقات تنیس ویمبلدن بود برروی اینترنت قرار گرفت که شایعات بازگشت وی به فصل ششم این سریال جذاب را قوت بخشید. دلیل قوت گرفتن شایعات این است که وی همانطور که می‌بینید در عکس ریش و موهای خود را دوباره بلند کرده است و خود را دوباره به شمایل جان اسنو در سریال در آورده است.

Kit Harington

اینکه چه اتفاقی‌ قرار است بیافتد معلوم نیست مخصوصا این واقعیت که سریال از لحاظ داستان به کتا‌ب‌های این سری رسیده عملا راهی‌ برای دانستن اینکه آیا وی به سریال برخواهد گشت یا خیر برای طرفداران این سریال باقی‌ نگذاشته است. تئوری های بسیار زیادی توسط طرفداران این سری برای چگونگی‌ بازگشت جان اسنو به سریال مطرح شده که در نتیجه بازگشت وی را کاملا غیر ممکن نمی‌کند. 

هرینگتن اعلام کرده بود که پس از پایان فیلمبرداری قسمت آخر فصل پنجم موهای خود را کوتاه کرد اما در مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داده گفت که اگر برای ایفای نقشی‌ نیاز به بلند کردن دوباره موهای خود داشته باشد این کار را انجام می‌دهد. برای دانستن این نکته که اینکار اخیر وی برای نقش دیگری است یا برای بازگشت به فصل ششم بازی تاج و تخت، باید تا آغاز پخش فصل جدید این سریال صبر کنیم.

منبع: ComicBookMovie


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده