نویسنده: مرتضی تقوی
// یکشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

کارگردان سِلما از دلیل کناره گیری از هدایت فیلم Black Panther مارول می گوید

برخلاف گزارش‌ها و شایعات پیشین، اوا دووِرنای، کارگردان فیلم سِلما، فیلم Black Panther محصول کمپانی مارول را کارگردانی نخواهد کرد. در ادامه با جزئیات این خبر و صحبت‌های این کارگردان با زومجی همراه باشید.

با وجود اینکه دووِرنای پیش از این با مسئولان مارول نیز دیدار کرده بود اما وی در نهایت به دلیل اختلاف نظر‌ها از قبول کارگردانی این فیلم انصراف داد. وی در گفت‌و‌گو با سایت Essence در این خصوص خصوص گفت:

من قرارداد کارگردانی فیلم Black Panther را امضا نکردم. به نظرم شاید همین کافی باشد که بگویم ما بر سر داستان اختلاف نظر داشتیم. مارول راه و روش مخصوص به خود را دارد و من هم معتقدم که آنها شگفت‌انگیزند و بسیاری از مردم سبک کاری آنها را دوست دارند. من از این موضوع خوشحالم که آنها به من این پیشنهاد را دادند. من خوشحالم که با چادویک {هنرپیشه ی نقش اول} و نویسندگان و مسئولان مارول دیدار کردم. صحبت‌های ما سرانجام به بحث داستان و نظارتمان رسید که در این مورد ما با هم نظرات یکسانی نداشتیم. برای من بهتر بود که همین حالا متوجه تفاوت نظراتمان شدیم تا بعداً.

از ریک فامایِوا به عنوان یکی دیگر از نامزد های احتمالی کارگردانی فیلم Black Panther یاد می‌شود، اما به نظر می‌رسد که مارول برای انتخاب کارگردان با توجه به تاریخ اکران فیلم، یعنی ۱۵ تیر ۱۳۹۷ هنوز زمان دارد.

از جمله بازیگران اصلی این فیلم که در ژانر‌های اکشن، درام و علمی-تخیلی حضور دارند می‌توان به چادویک بوزمان و اَندی سِرکیس اشاره کرد.

در پایان شاید بتوان گفت بیشترین موضوعی که در این خبر به چشم می‌آید، برخورد بسیار محترمانه و رفتار حرفه‌ای این کارگردان هالیوودی درقبال رد کردن این پروژه و اختلاف نظرش با مسئولان مارول است.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده