// یکشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

اشتباه کمپانی نیسان آمریکا در تشخیص تصاویر بازی Driveclub از واقعیت

ظاهرا گرافیک بازی‌ها به ویژه بازی‌های رانندگی این روزها دیگر به واقعیت نزدیک شده‌اند. تا جایی که توییتر شرکت نیسان، تصویر گرفته شده از بازی Driveclub را واقعی تصور کرده است. در ادامه شرح این اتفاق نسبتا خنده‌دار را در زومجی مطالعه کنید.

شرکت‌های خودروسازی دیگر به خوبی اهمیت بازی‌های ویدیویی را درک کرده‌اند. این شرکت‌ها با قراردادهای مناسب در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی و البته سرمایه‌گذاری در این حوزه در تلاش برای ورود به بازار بزرگ بازی‌های ویدیویی هستند. البته در این ورود گاهی اوقات شرکت‌ها نیز واقعی یا غیر واقعی بودن خودروهای تولید شده توسط خود را از بازی‌های ویدیویی تشخیص نمی‌دهند. این اتفاقی بود که دیروز بین توییتر نیسان آمریکا و کاربر توییتر رخ داد.

کاربر توئتری به نام کریس بعد از بازنشر تصاویری از نیسان 370Z که برای بازی Driveclub تایید شده بود، اقدام به تگ کردن بازی درایو کلاب و نیسان آمریکا کرد. موضوع خنده‌دار از این جا آغاز شد که مسئول توییتر نیسان آمریکا این تصاویر را به اشتباه تصاویر ثبت شده از مدل واقعی نیسان 370Z فرض کرد:

کریس:‌ هیجان نوآوری @درایو کلاب @ نیسان‌یو‌اس‌ای

نیسان آمریکا: تصاویر بسیار عالی هستن! آیا شما این تصاویر را گرفتید؟

کریس: من گرفتم! و تشکر!

جیم بری‌شاو، مدیر اجتماعی اوولوشن استودیو: کریس به نظرت نیسان آمریکا می‌داند که این تصاویر با پلی‌استیشن Share گرفته شده؟ من که اینطور فکر می‌کنم :p

نیسان آمریکا: انگار با دقت نگاه نکردم! گرافیک‌ها این روزها مضحک هستند!

با توجه به گرافیک عالی بازی، اشتباه نیسان آمریکا را نمی‌توان غیر ممکن تصور کرد. اما در کل اتفاقات رخ داده تا حدودی جالب به نظر می‌رسد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده