نویسنده: حامد افرومند
// شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

معرفی بازی موبایل گوسفندون: تمرکز برای سلاخی گوسفندان نگون‌بخت!

بازی‌های موبایل با ظاهر و گیم‌پلی ساده نیز می‌توانند مدت‌ها مخاطب خود را سرگرم کنند. اگر با روش بازی کردن آن‌ها آشنا شوید همیشه به دنبال ثبت رکورد بهتر خواهید بود. گوسفندون نیز می‌تواند یکی از این بازی‌ها باشد. با معرفی بازی موبایل ایرانی گوسفندون همراه زومجی باشید.

لاجیکوفوبیا سازنده‌ی این بازی سعی در خلق یک بازی ساده و در عین حال اعتیاد آور داشته است. گوسفندون روایت‌گر سلاخی کردن یک سری گوسفند رنگی در وسط یک مزرعه است. گوسفند‌هایی که با اشتیاق به سمت یک اره‌ی در حال چرخش حرکت می‌کنند تا تکه و پاره شوند! اره‌ی دایره‌ای شکل که در وسط محیط بازی قرار گرفته به چهار قسمت رنگی تقسیم بندی شده است. با هر بار ضربه به اطراف این اره شاهد چرخیدن آن خواهید بود. چهار مسیر مختلف نیز برای رسیدن گوسفندها به این اره وجود دارد. با شروع بازی از یکی از این مسیرها به صورت تصادفی یک گوسفند رنگی به سمت اره حرکت می‌کند و شما باید با چرخاندن اره کمک کنید که هر گوسفند به سمت لبه‌ی همرنگ خود برود. بعد از سلاخی شدن گوسفند نگون‌بخت باید منتظر ورود گوسفند بعدی باشید. با پیشروی بیشتر در بازی، سرعت ورود گوسفندها به صفحه بیشتر می‌شود و بلافاصله بعد از برخورد یک گوسفند به اره، گوسفند بعدی وارد می‌شود و شما وقت بسیار کمی برای فکر کردن، تصمیم گرفتن و چرخاندن اره خواهید داشت. نکته‌ی دیگر سخت بودن بازی است و ممکن است کمی طول بکشد تا به آن عادت کنید. چرا که چرخاندن اره خود یک چالش محسوب می‌شود. ممکن است در ابتدا فقط از یک سمت اقدام به چرخاندن آن کنید، ولی بعد از پیشروی بیشتر در بازی متوجه می‌شوید که این کار فایده ای ندارد. چرا که ممکن است با توجه به رنگ مورد نظر، نیازمند سه ضربه برای رساندن لبه‌ی رنگی مورد به گوسفند باشید. این کار با توجه به زمان بسیار کم در بعضی مواقت غیر ممکن است. پس چرا اره را در جهت مخالف نچرخانیم که فقط نیاز به یک بار ضربه زدن داشته باشیم؟ این امر در ابتدا کمی گیج گننده خواهد بود و کمی زمان نیاز است تا به تمرکز کافی برای آن را داشته باشید. همچنین می‌توانید رتبه‌ی خود را با توجه به رکوردی که ثبت کرده‌اید در بین تمام بازی‌کننده‌ها مشاهده کنید.

goosfandoon

بازی رنگ‌بندی خوب و شادی دارد و فضایی شبیه به بازی‌های قدیمی دارد. گوسفند‌ها پس از برخورد با اره سلاخی شده و قطرات خون را روی زمین خواهید دید. خشونتی فانتزی و در نگاه اول خنده‌دار که شما را به یاد برخی انیمیشن‌های خشن و در ظاهر کودکانه می‌اندازد. موسیقی و صداگذاری با جو بازی سازگار است. صدای گوسفندها پس از سلاخی شدن نیز بسیار جالب است.

اگر به دنبال بازی‌های اعتیادآور و چالش برانگیز هستید حتما گوسفندون را امتحان کنید.

 

دانلود از کافه بازار

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده