نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

انویدیا برای معرفی بازی MGS: Phantom Pain نام کوجیما را به کونامی ترجیح داد

به نظر می‌رسد که ریشه اصلی مشکلات بین کونامی و کوجیما مسائل مالی‌ بوده باشد که باعث شد کونامی نام کوجیما را از روی تمام محصولاتش  پاک کند. اما شرکت انویدیا به نظر می‌رسد طرفدار کوجیما باشد! با زومجی و ادامه این خبر همراه باشید.

انویدیا، کمپانی‌ای که کار اصلی‌اش تولید کارت‌های گرافیکی است کار تبلیغ بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain را شروع کرده است. آنها این بازی را در بسته‌ای به همراه کارت‌های گرافیکی جی‌فورس به صورت رایگان برای خریداران قرار داده‌اند. نکته جالب این است که آنها در توضیحات این بسته جدید خود، بازی را به عنوان محصولی از کوجیما معرفی‌ کردند. کاری که کونامی مدتی‌ است از انجام آن‌ به شدت خودداری می‌کند. قسمتی‌ که مربوط به معرفی‌ بازی در این تبلیغ جدید است به شرح زیر است:

برای مدت محدودی با خرید کارت‌های گرافیکی سری جی‌فورس GTX 980 Ti، 980، 970 یا 960 و لپ‌تاپ‌های دارای کارت گرافیکی 980/970M  آخرین بازی کوجیما پرداکشنز، Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain را به صورت رایگان دریافت کنید. فقط کارت‌های جی‌فورس سری جی‌تی‌ایکس  قدرتی‌ مانند بیگ باس به شما می‌دهند. Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain را با گرافیکی خیره کننده، گیم‌پلی بالاتر از حد انتظار و تکنولوژی‌های جدید تجربه کنید.

گفته‌های انویدیا کاملا درست است زیرا بازی کاملا توسط هیدئو کوجیما ساخته شده است اما اینکار انویدیا به احتمال بسیار زیاد خشم کونامی را بر می‌انگیزد زیرا آنها دارند سعی‌ می‌کنند که همکاری خود را بطور کامل با کوجیما قطع کنند.

از طرفی‌ دیگر، انویدیا در هیچ‌ کجای این تبلیغ نامی‌ از کونامی ذکر نکرده است.

آیا انویدیا با این کار خود طرف کوجیما را گرفته است؟ نظر شما چیست؟

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده