نویسنده: Zoomg Team
// جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۰

یوبی‎سافت: انتخاب شخصیت مونث برای بازی AC: Syndicate ربطی به Unity ندارد

بر طبق سنت سالانه، امسال نیز یوبی‎سافت قرار است نسخه‎ی جدیدی از سری بازی‎های Assassin’s Creed را منتشر کند. با توجه به اطلاعاتِ دردست، یوبی‎سافت بدون توجه به اتفاقات Unity شخصیت مونث را وارد Syndicate کرده‎‏ است.

یوبی‎سافت رسما اعلام کرد که انتخاب یک شخصیت مونث برای بازی Assassin’s Creed: Syndicate، بدون توجه به رخدادهای نسخه‎ی Unity صورت گرفته است.

مارک الکسیس‎کَت، مدیر نوآوری یوبی‎سافت، در گفتگو با وب‎سایت گیم‏‎اسپات گفت که حضور دو شخصیت اصلی – مذکر و مونث – در بازی Assassin’s Creed: Syndicate از قبل برنامه‎ریزی شده بوده و ربطی به رخدادهای نسخه‎ی Unity ندارد:

متعجب‎ها متعجب خواهند شد و این مایه‎ی تاسف است. ما تمرکز ویژه‎ای روی ساخت بازی کرده‎ایم. به نظرما وارد کردن دو شخصیت اصلی به داستان این ‎نسخه، بهترین کار ممکن‎ است. مطمئن باشید، کاری که ما انجام داده‎ایم به ‎سود طرفداران است. ما می‎خواهیم محصولی بی‎نقص را تولید کنیم.

کَت در ادامه درمورد تاثیر این‎دو شخصیت بر داستان بازی سخن گفت و اظهار داشت که تیم سازنده، برای القای «یک تجربه‎ی تازه» به گیمرها، این کار ‎را انجام داده‎است:

در این‎لحظه بود که ما به فکر وارد کردن دو قهرمان به بازی افتادیم. ایده‎ی ما، وارد مرحله‎ی جدیدی شد؛ مرحله‎ای که فکر ساختن دو شخصیت دوقلو را به ذهن ما وارد کرد. شخصیت‎هایی که به‎لطفِ رابطه‎ی خواهر و برادریشان، می‎توانند به‎خوبی باهم ارتباط برقرار کنند. این موضوع، چیزی‎است که ما برای اولین بار‎است برروی آن کار می‎کنیم.

این ایده، مربوط به دو و نیم سال پیش می‎شود.

اگر اندکی به قسمت آخر صحبت‎های مارک الکسیس‎کَت بیاندیشید، می‎بینید که او با قاطعیت این موضوع که رخدادهای Unity ربطی به Syndicate ندارد را تایید کرده‎ است.

ption id="attachment_50612" align="alignnone" width="820"]این‎بار قرار است داستان بازی درمورد خواهر و برادری دوقلو باشد؛ جذاب است نه؟ این‎بار قرار است داستان بازی درمورد خواهر و برادری دوقلو باشد؛ جذاب است نه؟

مدیر طراحی مراحل بازی، هوگو جیارد، پیرو صحبت‎های مارک الکسیس‎کَت اضافه کرد که چشم‎انداز یوبی‎سافت، بعد از شکست Unity دست‎خوش تغییراتی شد. او عقیده دارد که شخصیت ایوی در بازی Assassin’s Creed: Syndicate بسیار تاثیر‎گذار خواهد بود:

وقایع داستانی بازی، به‎طور کامل به او و جیکوب مربوط می‎شود.

بازی Assassin’s Creed: Syndicate که داستان جیکوب و ایوی فِرای، خواهر و برادر دوقلویی که در دوران ویکتوریا لندن زندگی می‌کنند را بیان می‌کند، در تاریخ ۲۳ اکتبر (یکم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و اواخر پاییز ۲۰۱۵ برای کاربران رایانه‌های شخصی هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: VG247