نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۰

بازی ‌Battlefield 5 برای سال ۲۰۱۶ تأیید شد

شرکت الکترونیک آرتز که قبلاً از احتمال بازگشت سری Need For Speed به عرضه سالانه صحبت کرده بود، حالا نسخه‌ی جدیدی از مجموعه‌ی Battlefield را برای عرضه سال آینده تأیید کرده است. مسئول ارشد مسائل مالی و اقتصادی EA از بازی‌های کلیدی این شرکت می‌گوید.

بلیک یورگنسن، به عنوان مدیر مالی شرکت الکترونیک آرتز در در مصاحبه‌ای که اخیراً در مورد مسائل اقتصادی انجام داده، درباره‌ی آینده‌ی مجموعه‌ها باز‌ی‌های اصلی EA گفت:

طبق حرفی که پیشتر زده بودیم، تمرکز ما در طول چند سال آینده ارائه‌ی بازی‌های تیراندازی اول شخص به عنوان یکی از بازی‌های اصلی شرکت است. امسال Star Wars: Battlefront را داریم. سال بعد، یکی دیگر از نسخه‌های Battlefield را خواهیم داشت.

بازی Star Wars: Battlefront توسط استودیوی دایس در حال ساخت است، استودیویی که وظیفه‌ی ساخت و توسعه‌ی نسخه‌های اصلی سری Battlefield را بر عهده داشته است.

پیتر مور، مدیر ارشد اجرایی الکترونیک آرتز در اعلامیه‌ی میزان درآمد شرکت، اظهار کرد که بازی Star Wars: Battlefront پیش‌خریدهای بسیار زیادی داشته اما آماری از آن‌ها اعلام نکرد. علاوه بر این، مور از نمایش بازی در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ گفت و آن را موقعیتی اساسی برای EA دانست و انتظار دارد که بازخورد بسیار زیادی بین طرفداران داشته باشد. الکترونیک آرتز حساب زیادی روی Battlefront باز کرده و پیش‌بینی کرده که تا پایان ماه مارس سال آینده، ۹ تا ۱۰ میلیون نسخه از بازی به فروش برسد.

جدیدترین بازی از سری «جنگ ستارگان» ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. این تاریخ عرضه، تنها چند هفته قبل از اکران نسخه‌ی هفتم فیلم جنگ ستارگان است که «نیرو برمی‌خیزد» نام دارد و توسط جی‌جی آبرامز ساخته شده است. تمامی خریداران بازی Star Wars: Battlefront بسته‌ی الحاقی رایگانی به نام The Battle of Jakku دریافت می‌کنند که بر اساس اتفاقات فیلم است. الکترونیک آرتز این اطمینان را به طرفداران داده است که بازی تأخیر نخواهد خورد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده