// جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۹

به مناسبت جشن سه سالگی Clash of Clans با یک جم تولید کالکتورها را افزایش دهید

Clash of Clans بازی مورد علاقه‌ی بسیاری از ما در آستانه‌ی تولد سه سالگی در تاریخ دوم آگوست (یازدهم مرداد ماه) قرار دارد. اکنون به مناسبت این رویداد، سوپر سل به کاربران امکان افزایش تولید تمامی کالکتورهای بازی را تنها با یک الماس -برای هر کالکتور- به مدت یک هفته داده است.

Clash of Clans یا همان جنگ قبایل این روزها در آستانه تولد سه سالگی خود قرار دارد. یکی از قابلیت‌های کاربردی این بازی امکان افزایش سرعت تولید منابع با استفاده از الماس یا همان جم است. شما در روزهای عادی در صورتی که علاقمند به افزایش تولید خود باشید باید تنها برای یک روز فعال کردن کالکتور مورد نظر حداکثر ۱۰ جم را استفاده کنید. اکنون سوپر سل به مدت یک هفته به کاربران امکان افزایش تولید را تنها با یک جم برای هر کالکتور و آن هم به مدت یک هفته داده است.

به این ترتیب تمامی کاربران از امروز قادر هستند تا تمامی کالکتورهای خود را به مدت یک هفته و مجموعا با ۱۴ جم برای ۱۴ کالکتور (با توجه به تاون هال شما) برروی حالت افزایش تولید (Boost) قرار دهند.

Clash of Clans شاید نه در  رتبه اول اما یکی از بهترین و موفق‌ترین بازی‌های تلفن‌های هوشمند است که توانست مفهوم بازی‌های موبایل را تا حد  زیادی تغییر دهد. این بازی بعد از سه سال موفق شده به ابعادی تا ۱۰ برابر بزرگتر از زمان عرضه‌ی خود از نظر بازیکنان و عملکرد برسد.

به اعتقاد برخی بازی جنگ قبایل هنوز راه طولانی‌ شاید ۵ یا ۱۰ سال را پیش روی خود داشته باشد. این در حالی است که سازندگان هر ۲ الی ۳ ماه بروزرسانی‌های بنیادینی را برای ارتقاء و افزودن المان‌ها و نیروهای جدید به بازی منتشر می‌کنند. همین موضوع باعث شده تا COC بعد از سه سال هنوز حرف‌های زیادی را برای گفتن داشته باشد. بازیکنان نیز به کمک همین بروزرسانی‌ها تقریبا هیچگاه احساس خستگی نمی‌کنند.

در کل تبریک به تمام بازیکنانی که نقشی را در این موفقیت COC ایفا کرده‌اند. اکنون زمان مناسبی برای بهره بردن از این فرصت مناسب برای افزایش سطح تولیدات منابع از طلا گرفته تا دارک و الکسر است. این زمان مناسبی برای غارتگران بازی نیز خواهد بود!

منبع: AllClash


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده