نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

مبارزات نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 شبیه چیزی که در گذشته تجربه کردید نخواهد بود

نسخه بازسازی شده بازی Final Fantasy 7 نه تنها در بخش ویژگی‌های بصری دست‌خوش انقلابی بزرگ شده، بلکه در سیستم مبارزات هم شاهد تغییرات زیادی بوده است. درادامه با زومجی و اطلاعاتی از سیستم مبارزات این بازی موردانتظار همراه باشید.

از زمان معرفی نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 در نمایشگاه E3 2015، سوال‌‌های زیادی در رابطه با تغییرات انجام شده در سیستم مبارزات و گیم‌پلی این بازی توسط طرفداران پرسیده شده است.

طی مصاحبه‌ای که اخیرا با تِتسویا نامورا، کارگردان این بازی انجام شده بود، وی گفته بود در نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 تنها شاهد تغییرات عظیم در گرافیک بازی نخواهیم بود و برخی از سیستم‌های گیم‌پلی بازی هم دست‌خوش تغییر شده است. مهم‌ترین نکته‌ای که نامورا به آن اشاره کرد این بود که در این نسخه مبارزات به صورت نوبتی نخواهد بود.

وی درادامه صحبت‌های خود گفت:

ما تغییرات عظیمی را در نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 ایجاد کرده‌ایم.

با این حال باید بدانید قرار نیست این بازی را به یک بازی تیراندازی تبدیل کنیم. قصد داریم تغییرات بزرگی را در گیم‌پلی بازی ایجاد کنیم، اما باوجود انجام این کارها، Final Fantasy 7 همچنان باید به عنوان همان بازی قدیمی قابل تشخیص باشد.

نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 در سال ۲۰۱۶ ابتدا برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. نسخه ایکس‌باکس وان این بازی هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده