نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

بازی Arslan: The Warriors of Legend برای کنسول های نسل هشتم معرفی شد

کمپانی کوئِی-تِکمو امروز از بازی Arslan: The Warriors of Legend که با الهام‌گیری از انیمه محبوب این سری تولید شده برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان رونمایی کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

Arslan: The Warriors of Legend قرار است در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های ذکر شده عرضه شود. تکمو همچنین گفته است نسخه پلی‌استیشن 3 این بازی هم در دست تولید قرار دارد و تنها به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد.

در بازی ظاهرا شاهد گیم‌پلی شبیه به بازی One Piece: Pirate Warrior ، ساخته استودیو اومِگا فورس  و شخصیت‌ها و سناریو‌یی از انیمه این سری در گرافیک سِل-شِید باشیم.

اگر با انیمه این سری آشنایی ندارید، باید به اطلاعتان برسانیم که سری Legend of Arslan توسط یوشیکی تاناک خلق شده است. این سری از سال ۱۹۸۶ کار خود را آغاز کرد و داستان‌های قهرمانی قهرمان ایرانی با نام امیر ارسلان را در قالب انیمه برای طرفداران تعریف کرد. طراحی شده توسط یوشیتاکا آمانو، این سری تا به حال بارها وارد دنیای مَنگا (کتاب‌های کامیک ژاپنی) و تولید انیمه‌های مختلف از آن شده است.

جدیدترین کتاب کامیک این سری توسط هیرومو آراکاوا، نویسنده کتاب‌های Fullmetal Alchemist تولید شده است. وظیفه نشر این کتاب را هم کمپانی بِساتسو شونِن، ناشر انیمه محبوب Attack on Titan برعهده داشته است.

بازی Arslan: The Warriors of Legend سومین بازی تکمو است که وارد سری «Warriors» می‌شود. پس از دو بازی Hyrule Warriors و Dragon Quest: Heroes، این بار نوبت به تولید بازی از این انیمه شده است.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده