نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

درخواست غرامت استودیو یاگِر از دیپ سیلور برای توقف ساخت بازی Dead Island 2

همان‌طور که پیش‌تر در زومجی خواندید، کمپانی دیپ سیلور به طور ناگهانی روند ساخت بازی Dead Island 2 که توسط استودیو یاگِر دنبال می‌شد را متوقف کرد. با این اقدام، سازندگان قدیمی بازی جزیره مردگان ۲ از ناشر این بازی درخواست غرامت کردند.

به دلیل این‌که دیدگاه یاگر برای ساخت بازی Dead Island 2 با دیپ سیلور یکسان نبود، این ناشر حق تولید این بازی را از یاگر گرفت. به همین دلیل، یاگر اخیرا برای از دست دادن این پروژه از دیپ سیلور درخواست غرامت کرده است.

تیمو آلمَن، مدیر یاگر در این رابطه می‌گوید:

در گذشته، یاگر متعهد به ساخت بازی Dead Island 2 شد. این درخواست غرامت، به ما اجازه می‌دهد از کارکنان خود حمایت کنیم. درطول پیگیری این پرونده، ما زمان لازم برای یافتن بهترین گزینه‌ها برای آینده استودیو خود را پیدا خواهیم کرد.

دریافت این غرامت، به یاگر اجازه خواهد داد حقوق کارمندان خود را در طی چند وقت اخیر پرداخت کند. بازی دیگر این استودیو با نام Dreadnought، در سبک شبیه‌ساز مبارزات هوایی است.

دیپ سیلور هنوز سازنده جدیدی را برای بازی Dead Island 2 اعلام نکرده و با این خبر تاریخ انتشار این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بازی Dead Island 2 که توسط استودیو تِک‌لند، خالق بازی Dying Light خلق شده، قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده