// پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۵

احتمالا بازی‌های بیشتری برای مجموعه Rare Replay عرضه می‌شود

یکی از شگفتی‌های کنفرانس E3 شرکت مایکروسافت، معرفی مجموعه‌ای بی‌نظیر از بازی‌های خاطره‌انگیر استودیوی رِیر تحت نام Rare Replay بود. اکنون سرپرست تیم مهندسی ریر خبر از امکان افزوده شدن بازی‌های بیشتر همزمان با محتوای دانلودی جدید داده است. با زومجی همراه باشید.

استودیو رِیر از مجموعه‌ی ۳۰ تایی از بازی‌های خاطره‌انگیز خود برای کنسول ایکس‌باکس وان در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 رونمایی کرد. اکنون به گفته‌ی یکی از توسعه‌دهندگان بازی امکان افزایش بازی‌های این مجموعه با عرضه‌ی محتوای قابل دانلود در آینده وجود دارد.

در طول برنامه اولین نگاه به مجموعه Rare Replay که به صورت استریمینگ زنده در توئیچ پخش می‌شد، جیمز توماس، سرپرست تیم مهندسی رِیر با اشاره به این موضوع از امکان افزودن بازی‌های بیشتر به این مجموعه منحصر به فرد خبر داد و گفت:

تعداد زیادی از بازی‌ها بودند که ما باید از میان آنها این ۳۰ بازی که میراث بزرگی پشتشان است انتخاب می‌کردیم. اما در وهله‌ی اول انتخاب این ۳۰ بازی کاری دشوار بود و ما باید ترجیحات شخصی خود را کنار می‌گذاشتیم. امیدوارم این کار را توانسته باشیم انجام دهیم. اما شما از فضای بیشتر موجود [برای بازی‌های بیشتر] اطلاعی ندارید.

البته مجموعه Rare Replay هم اکنون نیز شامل بازی‌های کلاسیک بسیاری از جمله Battletoads، Perfect Dark و Viva Pinata می‌شود. شما می‌توانید لیست کامل بازی‌های این مجموعه را در سایت زومجی مشاهده کنید.

مجموعه Rare Replay در تاریخ ۴ آگوست (سیزدهم مرداد ماه) تنها برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده