نویسنده: Zoomg Team
// پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

شایعه: منتظر نمایشی از بازی Homefront: The Revolution در گیمزکام ۲۰۱۵ باشید

Homefront: The Revolution جزو آن‌دسته از بازی‎هایی است که می‎تواند در زمان عرضه، یکی از بهترین‎ها باشد؛ با‎توجه به بازه‎ی زمانی نسبتا طولانی از زمان معرفی تاکنون، شاهد اطلاعات زیادی از بازی نبوده‎ایم. اما حال اعلام شده که قرار است این بازی در گیمزکام 2015، نمایشی داشته باشد.

آن‎طور که به‎نظر می‎رسد، قرار است دیپ‎سیلور و دامبوستر در جریان برگزاری همایش گیمزکام 2015، اطلاعات جامعی از بازی Homefront: The Revolution منتشر کنند. هر چند که این خبر به طور رسمی منتشر نشده، اما منبعِ ‎آن کسی است که سابقه‎ی خوبی درزمینه‎ی انتشار «شایعه‎های صحیح» دارد!

امروز، کاربری با نام «Shinobi602» پستی را برروی توییتر منتشر کرد که نشان می‎داد قرار‎است بازی Homefront: The Revolution در گیمزکام امسال نمایشی داشته ‎باشد. پاسخ او به‎یکی از کاربران، این موضوع را نشان می‎دهد:

در‎آینده‎ای نزدیک، منتظر نمایش Homefront: The Revolution باشید.

اگر به‎یاد داشته‎باشید، اوایل امسال بود که خبر به ‎تاخیر افتادنِ این بازی در فضای مجازی منتشر شد. مدیر عامل دیپ‎سیلور، دکتر کلِمِنس کُندراتیتس، در این‎مورد گفته‎بود:

همکاران ما در استودیو دامبوستر از هر‎فرصتی برای تبدیل Homefront: The Revolution به یک بازی عالی استفاده می‌کنند؛ و برای این‎کار، آن‎ها به زمان بیشتری نیاز داشتند. به همین دلیل تاریخ عرضه‎ی بازی تا سال ۲۰۱۶ به تعویق افتاده‎است. مطمئن باشید اواخر امسال اطلاعات بیشتری از بازی به دست خواهید آورد.

اگر به بخش پایانی صحبت‎های آقای کُندراتیتس دقت کنید، متوجه می‎شوید که او از قبل اعلام کرده که قرار است‎ طی سال جاری، اطلاعات جدیدی از بازی منتشر‎ شود؛ از‎طرفی، چون وی به اواخر ۲۰۱۵ اشاره کرده  پس احتمال دارد اطلاعات بازی بعد از گیمزکام منتشر شود.

نظر شما دراین مورد چیست؟ به نظر شما، آیا این امکان وجود دارد که در گیمزکام امسال، این بازی به‎نمایش درآید؟

منبع: OnlySP


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده